Performancing Metrics

جوانان در ابتدا ناهماهنگ بودند | اتاق خبر
کد خبر: 362408
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 13:55
حدادی:
سنتر تیم ملی بسکتبال ایران با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان جوان گفت: از عملکرد این تیم لذت می‌بردم.

حامد حدادی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حامد حدادی پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال جوانان در آسیا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره ملی‌پوشان جوان گفت: من اکثر بازی‌های جوانان را از نزدیک دیدم. کمی در ابتدا ملی‌پوشان ما ناهماهنگ بودند و تحت تاثیر برنامه‌های حریف قرار گرفتند. ما در برابر دفاع پرس حریفان برنامه‌ای نداشتیم و به همین دلیل برابر کره و ژاپن مغلوب شدیم.

او ادامه داد: اما رفته رفته بچه‌ها به خودشان آمدند و با تلاش کادر فنی دیدیم که ایران، چین را با قدرت شکست داد و به نیمه نهایی رسید. سپس هم کره و هم ژاپن را برد و قهرمان شد. به نظر من ملی‌پوشان در سه بازی آخرشان خیلی هماهنگ بازی کردند و من از عملکردشان لذت می‌بردم. آن‌ها واقعا خوب کار کردند و قهرمان شدند.

سنتر 218 سانتی‌متری ایران با بیان این مطلب که رضایی فر یکی از بازیکنان خوب تیم ملی در چند بازی اخیر بود گفت: من بازی او را واقعا دوست دارم و به نظرم بسیار مستعد است. در مجموع معتقدم باید از این تیم حمایت شود و این جوانان وارد تیم ملی شوند. حتی به نظرم می‌شود این بازیکنان را در همین مسابقه‌های فیبا چلنج نیز در ترکیب قرار داد تا باتجربه شوند. به نظر من آن‌ها باید بیشتر میدان ببینند تا در جام جهانی سال آینده نیز موفق باشند.

حدادی در پاسخ به این سوال که وضعیت قراردادش برای فصل آینده چگونه است گفت: ان‌شاءالله در چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

او در پایان به پاداشش به جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این ملی‌پوشان در خانه قهرمان شدند، پاداشی برایشان در نظر گرفته‌ام تا انگیزه بگیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید