Performancing Metrics

انتشار قراردادها فشار روی فوتبالیست‌ها را بیشتر می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 362434
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 - 19:47
خطیبی:
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تیمش برای مصاف با گسترش فولاد آماده است.

خطیبی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد گفت: در بازی اول و در آن هوای گرم بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و بردیم. آن بازی تمام شده و به بازی فردا فکر می‌کنیم. به نظرم تا سه چهار هفته آینده نمی‌توان عیار تیم‌ها را شناخت.

او ادامه داد: بازی قبل برای ماشین‌سازی تجربه بزرگی بعد از 21 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران بود. خوشحالیم که توانستیم کار را با برد شروع کنیم. ما پله پله پیش می‌رویم و امیدوارم روندی که پیش‌بینی کرده‌ایم و هدفی که داریم به آن‌ها برسیم.

او افزود: امروز خوشحالم که یک مدیر فوتبالی داریم و هدف باشگاه ما این است که در پایان فصل رتبه‌ای تک رقمی داشته باشیم ولی خود من بلندپروازم و همه تیم‌های من جزو 5 تیم نخست لیگ بوده‌اند. امیدوارم از هدف باشگاه بالاتر برویم.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به سوالی درباره آندرانیک تیموریان گفت: آندرانیک تیموریان کمی دیرتر به ما ملحق شد. او با یک کشیدگی عضله پا روبه‌رو شد و به همین دلیل او را در بازی قبلی به میدان نفرستادیم. آندو در هفته گذشته خیلی شاداب تمرین کرد و فردا تصمیم‌ می‌گیریم که آیا به میدان برود یا نه. هم او و هم مانوئل شرایط بازی کردن دارند ولی درباره آن‌ها فردا تصمیم می‌گیریم.

خطیبی درباره هواداران این تیم تصریح کرد: هواداران ماشین‌سازی بدون شک در هر استادیومی که بازی کنیم ما را تنها نمی‌گذارند و اینکه بازی ما در کجا برگزار می‌شود مهم نیست. باشگاه ماشین‌سازی ورزشگاه یادگار امام را به عنوان محل میزبانی خود اعلام کرده و بعد از آماده‌سازی این ورزشگاه، بازی‌های ما در آنجا برگزار می‌شود. ما در چند هفته اول به نوعی میزبان نیستیم و مهمان محسوب می‌شویم. تا زمانی که ورزشگاه یادگار امام آماده شود، سعی می‌کنیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

خطیبی در پاسخ به سوالی درباره اظهاراتش علیه برخی مسائل در فوتبال گفت: نیازی نیست تا درباره اتفاقات گذشته صحبت کنم و حرف‌هایی که قبلا زده بودم فکر می‌کنم همه آن‌ها به تحقق پیوست. در تیم‌های قبلی هم به خاطر حرف‌های حقی که زده بودم کنارم گذاشتند. حرف‌هایی که درباره فوتبال آذربایجان زدم درست از آب درآمد و آن حرف‌ها را به خاطر پیشرفت فوتبال استان زده‌ام. اکنون در تیم ماشین‌سازی از بازیکن گرفته تا کادر مدیریتی همه بومی هستند و این در حالی است که در تیم‌های قبلی حتی یک فرد بومی در هیات مدیره وجود نداشت. خوشحالم که در ماشین‌سازی همه هیات مدیره فوتبالی و بومی هستند.

سرمربی ماشین‌سازی با تمجید از مجموعه مدیریت این باشگاه بیان کرد: سهرابی یک مدیر قوی و توانمند است و در گذشته با یکدیگر تعامل خوبی داشته‌ایم. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم مجموعه ماشین‌سازی را سربلند کنم. من در گسترش فولاد زندگی کردم و از 7 صبح تا 10 شب برای ساختن این تیم کار می‌کردیم. گسترش فولاد را خانواده خود می‌دانم. این تیم یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و خیلی خوشحالم که به ما کمک کردند تا بازی فردا در ورزشگاه آن‌ها برگزار شود. باید قدر این باشگاه را بدانیم و به این تیم بها دهیم. امیدوارم فردا یک بازی بدون حاشیه برگزار شود و تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند.

وی گفت: تمام تمرکزمان روی بازی فرداست و حتی به بازی برابر صبا فکر هم نمی‌کنیم. ولی خود من بلندپروازم و اگر امکاناتی که برای ما مهیا شده تا پایان فصل در اختیار ما باشد، کاری می‌کنیم تا جزو بالای جدولی‌ها باشیم و عملکرد خوبی را از خود به جا بگذاریم.

وی درباره انتشار رقم قرارداد فوتبالیست‌ها گفت: هم موافقم و هم مخالفم. از یک طرف موافقم چون رقم قراردادها شفاف می‌شود ولی از یک طرف بازیکنانی که پول میلیاردی گرفته‌اند، بیشتر دچار استرس می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود تا فشار تماشاگران روی این بازیکنان بیشتر شوند ولی اینکه قراردادها شفاف می‌شود در کل خوب است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید