Performancing Metrics

کشف جسد زنی در خانه | اتاق خبر
کد خبر: 363061
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1395 - 08:56
پسر جوان بعد از ۲ روز بی‌خبری از مادرش وقتی به خانه برگشت با جسد مادرش در حالی که دست و پاهای او ربا روسری بسته بودند رو برو شد. کاراگاهان پلیس تحقیقات برای افشای راز قتل را آغاز کردند.

به گزارش اتاق خبر، ۱۲ مرداد ماه  پسر جوانی که بعد از دو روز بی‌خبری از مادرش به خانه رفته بود با صحنه وحشتناکی رو به رو شد. آپارتمانی که مادرش در آن به تنهایی زندگی می کرد به شدت به هم ریخته بود  و جسد مادرش در حالی که دست و پاهای او با روسری بسته شده  بودند در یکی از اتاق ها قرار داشت.

همه شواهد نشان از قتل پیرزن تنها می‌داد. بدین ترتیب ماجرای کشته شدن مادر ۷۳ ساله به ماموران کلانتری ۱۲۸تهران نو مخابره شد و ماموران پس از حضور در قتلگاه مادر خانواده، بازپرس ویژه قتل را با خبر کردند.

همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر شوند.

بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد زن تنها با روسری خفه شده است و به هم ریختگی خانه فرضیه قتل برای سرقت را در دستور کار ماموران قرار داد.

پسر جوان به ماموران گفت: مادرم به تنهایی زندگی می کند و معمولا تلفنی با هم در تماس بودیم، ۲ روز پیش با مادرم تماس گرفتم اما جواب نداد و پس از ۲ روز هر چه به خانه مادرم زنگ زدم بی‌فایده بود تا اینکه نگران شدم و به خانه مادرم آمدم و جسد او را داخل اتاق خواب پیدا کردم.

کارشناسان پزشکی قانونی در محل پی بردند که ۲ روز از مرگ این مادر پیر می گذرد و جسد زن پیر به دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد.

با انتقال جسد زن تنها ماموران در نخستین گام از تحقیقات خود به تحقیق از همسایه ها پرداختند . بررسی های پلیسی نشان می داد هیچ کدام از همسایه ها متوجه درگیری یا سر و صدای مشکوک از خانه پیرزن نشده است. بررسی های بیشتر پلیسی از محل جنایت همچنین نشان می داد که زن تنها مبلغ ۵ میلیون تومان وجه نقد در خانه داشته که این مبلغ پول دست نخورده باقی مانده است. همچنین دفترچه های سپرده مالی بلند در کشوی کمد به دست آمد که نشان از حساب ۳۰۰ میلیونی وی داشت.

بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای ردیابی عامل جنایت و افشای راز به قتل رسیدن مادر پیر وارد عمل شوند.تحقیقات در باره شناسایی قاتل همچنان ادامه دارد .

منبع:مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید