Performancing Metrics

۱۰ اتحادیه را به پنج اتحادیه کاهش دادیم | اتاق خبر
کد خبر: 363820
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 15:36
نماینده اتاق اصناف شهرستان خلیل آباد (خراسان رضوی) گفت: ادغام اتحادیه های همگن در این شهرستان را قبل از مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی انجام دادیم .

به گزارش اتاق خبر، محسن یاقوتی درباره مصوبه هیات عالی نظارت مبنی بر ادغام اتحادیه های همگن گفت:پیش از آن که هیات عالی نظارت موضوع ادغام اتحادیه های همگن، فاقد بنیه مالی و حدنصاب کافی را به تصویب برساند، در این شهرستان به ادغام اتحادیه همگن اقدام کرده بودیم و ۱۰ اتحادیه را در مرحله اول به ۷ و سپس به پنج اتحادیه رساندیم.

وی افزود: در برخی موارد مجبور شدیم که برخی اتحادیه های ناهمگن و ناهمخوان را هم به جمع اتحادیه های همگن اضافه و در هم ادغام کنیم که البته این امر تبعات منفی در برداشت.

نماینده اتاق اصناف خلیل آباد تصریح کرد: ادغام اتحادیه های همگن و همخوان تبعات مثبتی خواهد داشت اما در صورتی که صنوف ناهمگن به جمع اتحادیه های همگن اضافه و در آنها ادغام شوند، مشکلات خاصی به وجود خواهد آمد.

به گفته وی، یکی از چالش هایی که در پی ادغامِ صنوف ناهمگن و همگن پیش می آید، اعتراضاتی در بحث انتخابات اتحادیه های صنفی خواهد بود. 

یاقوتی متذکر شد: ادغام اتحادیه ناهمگن در اتحادیه های همگن در شهرستان های کوچک جواب نمی دهد اما شاید چالش های آن در شهرهای بزرگ کمتر باشد.

منبع: اتاق اصناف

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید