Performancing Metrics

احسان حدادی: هدفم در ریو پرتاب خوب است | اتاق خبر
کد خبر: 364639
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1395 - 17:34
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: امیدوارم در المپیک بتوانم پرتاب خوبی بزنم چرا که با یک پرتاب خوب می‌توانم به نتیجه مناسب برسم.

اتاق خبر: احسان حدادی قبل از مسابقه مرحله مقدماتی خود در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: برای این دوره المپیک سختی زیادی کشیدم. در دوره‌های قبل سختی به خاطر نبود امکانات بود و این بار به خاطر دردهایی که به دلیل مصدومیت داشتم، آسیب‌های زیادی از ناحیه پا و زانو را پشت سر گذاشته‌ام.

حدادی ادامه داد: تقریبا ۲۰ روز است که بدون درد تمرین می‌کنم و در دوره‌های آخر تمرینی در آمریکا بدون درد کار کردم و تمام تکنیک‌های مربی‌ام را به خوبی اجرا کردم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: با روحیه خوبی به این بازی‌های آمدم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانم یک پرتاب  خوب داشته باشم و به نتیجه مورد نظر برسم. همه پرتابگران خوب دنیا حضور دارند و من به پرتاب خوب نیاز دارم اگر این اتفاق رخ بدهد و پرتاب مناسبی داشته باشم می توانم به مدال هم برسم.

او با بیان اینکه مدال نقره المپیک لندن به تاریخ پیوسته است گفت: مدال لندن به تاریخ پیوسته است و من درباره مسائلی که به تاریخ پیوسته صحبت نمی‌کنم. لندن خاطره خوبی بود که گذشته است و الآن باید به فکر نتیجه خوب در ریو باشم.

حدادی درباره پیش‌بینی خود در المپیک گفت: هدف دارم رکورد سال خودم را بزنم و چند متر بالاتر از آن پرتاب کنم. اگر بتوانم رکورد سال را افزایش بدهم و بالای ۶۴ متر پرتاب کنم، می‌توانم به نتیجه خوب برسم.

او در پایان گفت: هر چه در توان دارم را برای شادی مردم می‌گذارم. شادی مردم بهترین هدیه برای من و برای هر ورزشکاری است.

منبع: ایسنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید