Performancing Metrics

ادغام اتحادیه های همگن، صنوف را از حواشی زائد دور می کند | اتاق خبر
کد خبر: 364940
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 13:51
رئیس اتاق اصناف پیشوا گفت: ادغام اتحادیه های همگن علاوه بر کاهش هزینه، صنوف را از حواشی زائد دور می کند و روند کار در اتحادیه های صنفی تسهیل می شود.

اتاق خبر: حسین جنیدی درباره ادغام اتحادیه های همگن، فاقد بنیه مالی و حدنصاب کافی با تاکید بر اینکه ادغام اتحادیه های دارای فعالیت مشابه امری پسندیده است و موجب کاهش هزینه های صنوف می شود، اظهار داشت: در صورت تهیه و تدوین دستورالعملی اجرایی، ادغام اتحادیه های همگن و فاقد بنیه مالی با سرعت بیشتر و روند بهتری تحقق پیدا می کند.

رئیس اتاق اصناف پیشوا با بیان این  که فرایند ادغام در پیشوا به اتمام رسید، افزود: در شهرستان پیشوا ۱۰ اتحادیه صنفی وجود دارد که اخیرا اتحادیه فرش دستباف در لوازم خانگی نیز ادغام شد و به این ترتیب تعداد اتحادیه های صنفی به ۹ اتحادیه رسید؛ بنابر این هم اینک تمام صنوف همگن در پیشوا در یک اتحادیه گردهم آمدند.

وی ادامه داد: اگرچه در ابتدا مخالفت و مقاومت هایی برای ادغام صنوف وجود داشت اما با گذشت زمان صنوف به این نتیجه رسیدند که ادغام به نفع آنها خواهد بود.

جنیدی به این نکته نیز اشاره کرد که برخی از اتحادیه های صنفی فاقد توان کافی برای اداره ی خود هستند و عملا بازده خاصی ندارند که با ادغام این اتحادیه ها، شاهد بازده قابل توجه آنها در آینده خواهیم بود.

منبع: اتاق اصناف

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید