Performancing Metrics

پیوس: برانکو درباره رضاییان اشتباه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 365282
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1395 - 05:19
طارمی استرس و اضافه‌وزن دارد
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در چهار هفته نخست، ایده‌آل ترین نتیجه را گرفته است. او همچنین می‌گوید استقلال از وضعیت فعلی خلاص خواهد شد.

فرشاد پيوس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرشاد پیوس درباره وضعیت امسال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس امسال در مقایسه با تیم های دیگر در یار گرفتن و بازی کردن وضعیت بسیار خوبی داشته است. برانکو نقاط ضعف های تیم را پوشانده و با فکر و برنامه ریزی بازیکن جذب کرده است. این در حالی است که تیم های دیگر در برخی نقاط هنوز دچار ضعف هستند. البته تیم هایی مثل سپاهان، تراکتورسازی و گسترش فولاد نیز بازیکنان خوبی گرفته اند و در بازی های گذشته، سرحال بودند.

وی افزود: هر تیمی که در اول فصل امتیازهایش را جذب کند، در ادامه موفق تر خواهد بود. پرسپولیس امسال شروع بسیار خوبی داشته و توانسته کاری کند که چندین سال آرزوی هوادران بوده است. ۱۰ امتیاز برای چهار بازی، ایده‌آل‌ترین نتیجه برای این تیم است. پرسپولیس بدنسازی خوبی قبل از فصل کرده و کارهایش روی اصول بوده است. هر چند بازیکنان خارجی این تیم آماده نیستند اما در مجموع برانکو زیاد دست به ترکیب پارسال نزده و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ هستند.

پیوس درباره عملکرد مهدی طارمی در چهار بازی اول لیگ توضیح داد: طارمی استرس زیادی دارد و از طرفی هم چاق شده است. او اضافه وزن دارد و در تعطیلات پیش رو باید بیشتر به خودش برسد. مربی بدنساز تیم باید فشار زیادی به او بیاورد تا بدنش آماده باشد. طارمی قطعا اگر روی فرم باشد، مثر ثمر خواهد بود. قطعا او در روزهای آینده همان طارمی پارسال خواهد شد. هواداران دوست دارند او امسال هم آقای گل شود و اثبات کند که این موفقیت می تواند تداوم داشته باشد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران همچنین با اشاره به وضعیت سایر تیم ها، اظهار کرد: فکر می کنم از هفته دهم به بعد می توان گفت کدام تیم چند مرده حلاج است. امسال نفت آبادان که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده، بازی های خوبی انجام داده است. به هر حال آبادان خطه فوتبال خیزی است و همه مردم در این شهر فوتبال را دوست دارند و می خواهند تیمشان با اقتدار در لیگ شرکت کند. نفت آبادان حتی پتانسیل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد اما رسیدن به این موفقیت امسال سخت است. فکر می کنم این تیم امسال جزو تیم هایی باشد که رتبه تک رقمی بدست می آورد. چون تیم جوان، با انگیزه و خوبی است که در حمله و ضد حمله بسیار خوب عمل می کند.

پیوس در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تیم دیگر پایتخت یعنی استقلال می‌تواند در بازی‌های پیش رو، هوادارانش را خوشحال کند، عنوان کرد: معتقدم استقلال امسال تیم خوبی جمع کرده و علی منصوریان با سابقه مربیگری در تیم ملی بزرگسالان، امید و نفت تهران، گزینه هدایت خوبی برای این تیم بود. او مربی باهوشی است و هواداران هم دوستش دارند. فکر می کنم اگر منصوریان استقلالی نبود، اذیتش می‌کردند اما او سال‌ها در استقلال زحمات کشیده و رابطه خوبی هم با هواداران دارد. به همین خاطر هنوز سرپاست و می‌تواند مربیگری کند. معتقدم درباره آینده استقلال باید از هفته هفتم به بعد قضاوت کرد. این تیم برای داربی، جمع و جور خواهد شد و هر مربی هم که در داربی پیروز باشد،‌ تا یک سال آینده کاری خود را تضمین می‌کند. استقلال نیز جوان‌های خوب و آینده داری دارد که فوتبال بلد هستند.

او در پایان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس در برخورد با رامین رضائیان اشتباه کرد گفت: رضائیان بازیکنی بود که خیلی به درد پرسپولیس می خورد. نمی‌دانم چه حاشیه‌ای به وجود آمد که باعث شد پرسپولیس او را جذب نکند اما هر چه بود، این کار پرسپولیس بچگانه بود. برانکو دقیقا اشتباه پارسال در جذب نکردن سید جلال را در ماجرای رضائیان تکرار کرد. البته حسین ماهینی در این پست خوب بازی می‌کند اما با حضور رضائیان، می‌توانست نیمکت قوی‌تری داشته باشد. بودن او روی نیمکت هم حتی می‌توانست به بازیکنان داخل زمین انگیزه دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید