Performancing Metrics

توانمند سازی جوانان رویکرد جدید سازمان جمعیت هلال احمراست | اتاق خبر
کد خبر: 365834
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1395 - 21:13
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر رویکرد جدید این سازمان را ارائه خدمات آموزشی درراستای توانمند سازی جوانان درسالهای اخیر عنوان کرد.

اتاق خبر:امیر للـه گانی شامگاه چهارشنبه درحاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره اردوی نشاط و امید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر دربندرانزلی اظهار کرد:ایران باداشتن حدود 36میلیون نفر جمعیت دررده سنی پنج تا 29سال ،کشوری جوان بوده و این جوانی جامعه بستر خوبی را برای کار درحوزه جوانان فراهم کرده است .
وی با اشاره به استقبال زیاد افراد جامعه درخصوص انجام کارهای خیرخواهانه افزود:کمک به همنوع و کارهای انسان دوستانه در فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور ما یک فرهنگ دیرینه بوده و مردم ایران همواره برای کمک به دیگران درهمه شرایط آمادگی لازم را دارند.
للـه گانی با اشاره به عضویت بیش از یک میلیون نفر جوان داوطلب درسازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد:این اعضاء در رده های سنی پنج تا 29 سال و بصورت سازماندهی شده درکانون های مختلف درسازمان جوانان با جمعیت هلال احمر کشور در امر خدمات رسانی به جامعه همکاری می کنند.
وی با اشاره به وجود سه هزار و 500کانون درمهدهای کودک سراسر کشور خاطرنشان کرد:اعضای این کانون ها دررده سنی پنج تا هفت سال تحت عنوان کانون های غنچه های هلال ، سازماندهی شده اند.
للـه گانی به امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش درراستای سازماندهی هشت هزار کانون دانش آموزی درهشت هزار مدرسه درسطح کشور اشاره و تصریح کرد:با امضاء تفاهم نامه با وزارت علوم و وزارت بهداشت بالغ بر 950کانون نیز درمراکز آموزش عالی و دانشگاه های سراسر کشور تشکیل شده است.
به گفته معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر 700 کانون نیز درپایگاه های جمعیت هلال احمر شهرستان ها و درجهت جذب جوانان داوطلب برای خدمت رسانی به جامعه تشکیل شده است.
للـه گانی با اشاره به تشکیل کانون های روستایی درسطح روستاهای کشور یادآور شد:توانمندسازی افراد درسنین جوانی و نوجوانی با برگزاری اردوهای مختلف درایام تابستان و با استفاده ازآموزش های اساتید با تجربه از برنامه ها و اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور است.
به گزارش خبرنگار ایرنا اختتامیه سومین دوره اردوهای نشاط و امید ویژه دبیران و اعضای کانونهای دانشجویی و آزاد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور شامگاه چهارشنبه دراردوگاه مهر این جمعیت در بندرانزلی برگزار شد.
دراین مراسم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از پنج آزاده سرافراز جمعیت هلال احمر گیلان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور بالغ بریک میلیون نفر عضو دررده های سنی پنج تا 29سال دارد.
جمعیت هلال احمر استان گیلان پنج آزاده سرافراز و 17شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
بندرانزلی در40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است .

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید