Performancing Metrics

پاداش مدال طلا به کیمیا علیزاده داده شود | اتاق خبر
کد خبر: 366078
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 04:32
در خواست هاشمی از رئیس جمهور:
کیومرث هاشمی از دکتر روحانی رییس جمهور درخواست کرد برای مدال ارزشمند و تاریخی کیمیا علیزاده پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.

کیمیا علیزاده- المپیک یورو 2016

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بعد از کسب مدال ارزشمند کیمیا علیزاده بعنوان اولین مدال المپیکی بانوان که توسط جوانترین بانوی محجبه و با حفظ حجاب اسلامی بدست آمد کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از دکتر روحانی رییس جمهور درخواست کرد برای مدال تاریخی و ارزشمند کیمیا علیزاده پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

کیومرث هاشمی در این باره اظهار داشت: مدال برنز کیمیا علیزاده از آن حیث برای ورزش کشورمان ارزشی دو چندان دارد که بعد از سالیان طولانی سرانجام بانوان کشورمان طلسم بی مدالی در بازیهای المپیک راشکسته و به جرگه مدال آوران در المپیک پیوستند لذا از دکتر روحانی رییس جمهور محترم که همواره حامی ورزش بوده اند درخواست داریم تا برای برنز ارزشمند علیزاده بعنوان اولین مدال المپیکی بانوان و جوانترین ایرانی کسب کننده مدال المپیکی پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بدون تردید کسب مدال برنز علیزاده آن هم در سن 18 سالگی برگ تازه ای در ورزش بانوان کشورمان ورق خواهد زد تا از این پس بانوان محجبه کشورمان دوشادوش مردان در میدان المپیک به افتخار آفرینی بپردازند. امیدواریم با دستورات و عنایات مساعد رییس جمهور محترم برای مدال برنز کیمیا علیزاده پاداش کامل مدال طلای المپیک در نظرگرفته شود تا ضمن قدر شناسی عامل انگیزشی خوبی برای بانوان ورزشکار کشورمان در دیگر رقابتهای مهم پیش رو بخصوص بازیهای المپیک آینده باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید