Performancing Metrics

برانکو: حرف من فقط رو به طارمی نبود | اتاق خبر
کد خبر: 366298
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 01:53
بعضی‌ها حرف‌ها را جابجا می‌کنند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد حرف‌های او نه فقط رو به طارمی بلکه به همه بازیکنان بوده است.

برانکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از شرایط تیم خیلی راضی هستم. می‌خواهیم در این تعطیلات چهار بازی تدارکاتی انجام بدهیم و مشکلی از این بابت نداریم اما فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت جزئی که دارد نمی‌تواند در دیدار امروز به میدان برود. همه بازیکنانمان به غیر از فرشاد در سلامت کامل هستند و امروز برای ما به میدان می‌روند. طبیعتا بهتر بود ملی‌پوشان‌ هم امروز کنار ما بودند اما آنها باید در اردوی تیم ملی باشند. ما هم از این بابت خوشحالیم که بازیکنان‌مان در اردوی تیم ملی هستند و انتظار داریم در هر بازی خودشان را به عنوان یک ملی‌پوش خوب نشان دهند.

برانکو ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط تیمی ما کاملا مطلوب است. امیدوارم امروز دیدار خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهاراتی که خطاب به مهدی طارمی عنوان کرده بود نیز گفت: پیام من فقط خطاب به مهدی طارمی نبود بلکه حرف‌هایم رو به همه بازیکنان بود. از آنها می‌خواهم فقط روی کارشان تمرکز کنند و از شرایط هم بهترین استفاده را ببرند. بازیکنان باید از زمین، ثبات مالی باشگاه و شرایط خوبی که داریم، بهترین استفاده را انجام دهند. خودتان شاهد هستید که شرایط ما هم روز به روز بهتر می‌شود. در حال حاضر تجهیزاتی که از کشور آلمان و ایتالیا سفارش دادیم، به زودی به دستمان می‌رسد تا بتوانیم از آنها در تمرینات‌مان استفاده کنیم. می‌خواهیم شرایط را طوری برای بازیکنان فراهم کنیم تا تمرکزشان فقط روی بازی باشد تا بقیه مشکلات را باشگاه حل کند.

وی درباره صحبتی که طارمی انجام داده و عنوان کرده در تیم ملی تمرکزش روی تمرینات این تیم است هم به صحبت پرداخت و اظهار کرد: می‌دانم صحبتی که از طارمی مطرح شده بود، حرف خودش نبود. آن مطلب را به طور کلی بیان کردم. حرف من فقط طارمی نیست. دوست داریم شرایط را طوری برای بازیکنان فراهم کنیم که تمرکزشان برهم نخورد و فقط به تمرین و بازی فکر کنند. البته گاهی اوقات بعضی‌ها حرف‌ها را جابجا می‌کنند.

برانکو درباره انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور فینال المپیک هم گفت: انتخاب او را به عنوان داور فینال تبریک می‌گویم. این موفقیت هم برای شخص فغانی است و هم افتخاری برای فوتبال ایران محسوب می شود. کمتر داورانی در دنیا هستند که چنین افتخاراتی نصیب‌شان شده است. انتخاب فغانی یک پیام بسیار خوب برای داوران ایرانی محسوب می‌شود. آنها باید بدانند در مسیر خوبی قرار گرفتند. البته شاید انتقاداتی به داوری وجود داشته باشد اما خواسته من فقط این است که داوران عادلانه قضاوت کنند. قطعا اشتباه بخشی از کار است و باید آن را بپذیریم. وقتی داوری خوب قضاوت کرده باشد هیچ وقت اعتراضی وجود ندارد. به داوران ایرانی اعتماد دارم و می‌دانم که اشتباه گاهی رخ می‌دهد. امیدوارم این اشتباهات عمدی نباشد.

در ادامه یکی از خبرنگاران از برانکو درباره اظهاراتش پس از دیدار برابر صبای قم اشاره کرد که برانکو پاسخ داد: در آن نشست خبری نگفتم مدارکی دارم که اگر آنها را ارائه کنم، 6 ماه محروم می‌شوم بلکه گفتم مطالبی در نظرم وجود دارد که اگر آنها را بگویم 6 ماه محروم می‌شوم. این دو تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. هیچ وقت نگفتم مدرکی در اختیار دارم. در کنفرانس خبری به شکل واضح در این باره صحبت کردم.

برانکو درپاسخ به سوالی درباره کیفیت البسه پرسپولیس گفت: این سوال مربوط به باشگاه می شود و من نباید درباره آن صحبت کنم. طبیعتا همیشه بهترین را می‌خواهیم این هم را در نظر بگیرید آیداس و نایکی هیچ وقت مثل جیووا نیستند و مسلما کیفیت بهتری دارند مثل بنز که بهترین خودروها را تولید می‌کند. باشگاه همیشه در تلاش است تا بهترین کیفیت را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

وی در پایان درباره امیدواری هواداران پرسپولیس و همین طور احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس گفت: این موضوعی است که باشگاه را تهدید می‌کرد. این مشکلات به سال‌های قبل برمی‌گردد. مطمئنم باشگاه اجازه نمی‌دهد که از باشگاه امتیازی کم شود. آقای دکتر طاهری با تلاش‌های خودشان خیلی از مشکلات را حل کردند و بخش زیادی از مطالبات ما در فصل گذشته را نیز پرداخت کردند.

او در پایان درباره گلزنی سه پرسپولیسی در تیم ملی هم گفت: بابت این گلزنی به آنها تبریک می‌گویم. مهم این است که تیم برنده شود. مطمئنا در هر تیمی گلزن وجود دارد. مهم این است که تیم پیروز باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید