Performancing Metrics

تعطیلات به سود سیاه‌جامگان است | اتاق خبر
کد خبر: 366320
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 03:28
ناصری:
دروازه‌بان تیم سیاه‌جامگان گفت: با توجه به تغییرات گسترده‌ای که داشته‌ایم تعطیلات به سود ماست و زمینه‌ساز آمادگی بیشترمان می‌شود.

دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و پدیده خراسان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد ناصری در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه‌جامگان در چهار هفته نخست لیگ برتر گفت: تیم‌ها به هم نزدیک شده و لیگ برتر شانزدهم از کیفیت بالایی برخوردار است. تیم‌ها از نظر کیفی به هم نزدیک شده‌اند اما تیم ما هم بیکار ننشسته و به تلاش برای موفقیت ادامه می‌دهیم. تاکنون پنج امتیاز اندوخته‌ایم و باید با دقت کامل در ادامه لیگ در مسابقات حاضر شویم.

ناصری در خصوص رضایت کادرفنی سیاه‌جامگان از او گفت: خوشبختانه توانستم در روزهایی که به من اعتماد شد عملکرد خوبی داشته‌باشم و پاسخ اعتماد فرهاد کاظمی که از بهترین مربیان ایران است را بدهم. امیدوارم بتوانم باز هم در صورت اعتماد کادرفنی، عملکرد خوبی داشته‌باشم و مایه خوشحالی هواداران شوم.

دروازه‌بان سیاه‌جامگان در خصوص اردوی اصفهان تصریح کرد: طبق نظر کادرفنی راهی اصفهان می‌شویم تا برای آمادگی هرچه‌ بیشتر در ادامه مسابقات تلاش کنیم. فکر می‌کنم با توجه به تغییرات گسترده‌ای که در فصل نقل و انتقالات داشتیم، این تعطیلات به سود ما باشد و امیدواریم که بهترین شکل این زمان با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پر شود.

وی درباره دیدار با فولاد گفت: تلاش کردم تا با کلین‌شیت، زحمات بازیکنان بی‌فایده نشود اما متاسفانه نشد که پنالتی بازیکن فولاد را تشخیص بدهم و دروازه‌ام باز شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید