Performancing Metrics

شهریان از حمایت‌های رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس از ورزش بانوان تقدیر کرد | اتاق خبر
کد خبر: 366324
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 03:53
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی از توجه ویژه رییس‌جمهور ، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاون رییس جمهور در امور زنان به خاطر کسب نخستین مدال المپیک بانوان توسط کیمیا علیزاده قدردانی کرد .

شهريان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رباب شهریان در پیامی از توجه ویژه رییس جمهوری، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاون رییس جمهور در امور زنان به خاطر کسب نخستین مدال المپیک بانوان توسط کیمیا علیزاده قدردانی کرد .

 متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم که بانویی شایسته از این سرزمین با حفظ ارزش‌های اسلامی و فرهنگی بر سکویی از موفقیت  ایستاد و جهان را به تحسین واداشت .

اینجانب ضمن قدردانی از کیمیا علیزاده، ورزشکار شایسته کشورمان به خاطر تلاش و همت بی‌مثالش در مصاف با حریفان قدر و کسب مدال برنز المپیک، از کادر فنی، مسئولان و دست اندرکاران این فدراسیون که فرصت برابر را ایجاد کردند تا این نتیجه  غرور آفرین به دست آید، سپاسگزارم .

همچنین به نمایندگی جامعه ورزش بانوان از حمایت‌های گسترده ریاست جمهوری، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری که نقش بی بدلیلی در کسب این موفقیت‌ها داشته و دارند و باعث دلگرمی زنان ورزشکار شدند،  قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تداوم این حمایت‌ها شاهد کسب مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تراز سوی بانوان ورزشکار در جهان  باشیم .

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید