Performancing Metrics

اهدای مدال‌های دانشجویان نخبه بسیجی به محضر مقام معظم رهبری | اتاق خبر
کد خبر: 366737
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 03:25
تولیت آستان قدس رضوی معتقد است امروز انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن نیاز همه بخش‌های کشور است.

اتاق خبر: امروز صبح مراسم اهدای مدال‌های دانشجویان نخبه بسیجی به محضر مقام معظم رهبری با حضور تولیت آستان قدس رضوی، سردار کاظمینی فرمانده سپاه تهران ، رییس دانشگاه شریف ، نماینده ولی فقیه در این دانشگاه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجتماعات موزه ملک برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی، در این مراسم اظهار کرد: این موضوع بسیار مهم اهدای مدال‌های دانشجویان نخبه به محضر مقام معظم رهبری ظرفیت بسیاری دارد که شاید موضوع در این نشست نگنجد.

وی با اشاره به پیام‌های این حرکت اظهار کرد: اولین نکته این است که ما جوانان مستعد و توانمندی داریم که می‌توانند در عرصه‌ای علمی نخبه بوده و این موضوع آینده خوبی برای کشور را نوید می‌دهد اینکه جوانان بالنده کشور و نظام توانسته‌اند به کسب علم و دانش پرداخته و افتخارآفرینی کنند نوید بسیار ارزشمند است.

رییسی خاطر نشان کرد: نکته دیگر این است که این حرکت این جوانان فرهیخته نشان داد از یک بصیرتی برخوردارند، زمان را می‌شناسند و می‌دانند امروز توانمندی های آنها در خدمت نظام قرار گرفته و در جهت رشد و تعالی کشور از این فرهیختگی بهره برده شود.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین یادآور شد: امروز انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن نیاز همه بخش‌های کشور است و مدال آوران توانایی خود را با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پیوند زده‌اند.

رییسی  تصریح کرد: اگر سخن از ساختن کشور باشد باید از این رشد و تعالی توسط جوانان بهره برد و نه فقط در منطقه، بلکه باید در جهان الگو باشیم بنابراین باید از ظرفیت نخبگان برای ساخت کشور در همه عرصه‌ها به خصوص در عرصه اقتصاد مقاومتی به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد:‌ این که کشور بدون نگاه به دستان بیگانگان و به دست توانای جوانان ساخته شود بسیار قابل اهمیت است، در عین حال پیام دیگر این اهدای مدال این است که مسئولان در همه بخش‌ها و حوزه‌ها باید جوانان را باور کنند همانطور که امام در ابتدای انقلاب حقیقتا به توانمندی جوانان باور داشت و مقام معظم رهبری نیز این باور را به جوانان دارند .

وی همچنین تاکید کرد : موضوع دیگر این است که دشمنان انقلاب همیشه قدرت خود را در کلاهک‌های هسته‌ای یا ذخایر بانکی‌شان می‌بینند اما مهمترین مولفه قدرت در کشور ما جوانان و مردم ولایتمدار ما هستند، لذا دشمنان این پیام را به عنوان یکی از معجزات انقلاب اسلامی ببینند که هفتاد فرهیخته نماد توانمندی علمی خود را تقدیم جان جانان کشور کردند، ان‌شاءالله این حرکت ارزشمند مقبول درگاه حضرت حق قرار گیرد.

سردار کاظمینی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: باتوجه به اینکه می‌دانم جوانان عرصه دفاع ما در حوزه‌های مختلف آینده خوبی برای کشور رقم می‌زنند، امیدوارم آیندگان برای کشورمان افتخار آفرین باشند .

در این مراسم چند تن از دانشجویان به ارائه برخی از نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان با حضور مسئولان حاضر از این 70 مدال آور کشورمان با تبرکاتی از حرم امام رضا (ع) تقدیر شد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید