Performancing Metrics

جایزه مهدی طارمی محفوظ است | اتاق خبر
کد خبر: 366800
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 10:29
تهیه‌کننده «دستپخت‌های خودمونی» گفت:
تهیه‌کننده «دستپخت های خودمونی» نسبت به مطلب منتشرشده مبنی بر داده نشدن جایزه مهدی طارمی بازیکن فوتبال واکنش نشان داد و به ذکر دلایل این اتفاق پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، فرید نیک‌جو تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دست‌پخت‌های خودمونی» که سال گذشته روی آنتن شبکه دو سیما می رفت گفت: در آخرین قسمت برنامه «دست پخت های خودمونی» مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و مرجانه گلچین به رقابت با هم پرداختند و بنا بر رأی پیامکی مخاطبان برنامه، مهدی طارمی برنده شد و جایزه ویژه برنامه یعنی یک خودروی پژو به او رسید. بنا بود مراسم اختتامیه در یکی از اعیاد آخر سال ۹۴ برگزار شود اما به دلیل اینکه طارمی در اردوی مقدماتی جام جهانی شرکت کرد این برنامه عقب افتاد.

وی درباره پستی که مدیر برنامه‌های مهدی طارمی در صفحات مجازی منتشر کرده است، توضیح داد: جایزه مهدی طارمی محفوظ است و روا نبود در صفحه مجازی و در مقابل چشمان هواداران این بازیکن و مخاطبان برنامه چنین سروصدایی را ایجاد کند. ما در سال ۹۵ در کنار ماجراهایی که با اسپانسر برنامه داشتیم با مساله دیگری رو به رو شدیم و آن تغییر ریاست سازمان صدا و سیما بود و قوانین جدیدی که تصویب شد با شرایط ما همخوانی نداشت.

نیک جو بیان کرد: در نتیجه ما موفق نشدیم در این ۵ ماهی که از سال جاری می‌گذرد، برنامه اختتامیه را روی آنتن ببریم و به مخاطب نشان بدهیم که برنده فینال به جایزه خود دست پیدا کرد. با این حال ما پیشنهادی را با طارمی مطرح کردیم و به او گفتیم تو می‌توانی خودرو را تحویل بگیری اما این تضمین را به ما بده که در روز ضبط برنامه اهدای جایزه حضور پیدا می‌کنی، زیرا مخاطب حق دارد برنده‌ای را که خودش موجبات برنده شدن او را با رأی دادنش فراهم کرده در حال جایزه گرفتن ببیند.

این تهیه کننده بیان کرد: به عبارت دیگر من از حق خودم می‌توانم بگذرم اما از حق مردم، نه. ما توقع نداشتیم در قالب یک پست در صفحات مجازی ما را دروغگو بخوانند چون ما این تضمین را داده‌ایم که جایزه مهدی طارمی محفوظ است و هر زمان که بخواهد می‌تواند برای دریافت آن اقدام کند. تنها شرط ما این بود که حتما در برنامه مراسم اختتامیه حضور پیدا کند.

برنامه «دست پخت های خودمونی» سال قبل با اجرای آرش ظلی پور و نسرین مقانلو از شبکه دو سیما پخش شد. این برنامه چهره‌های مختلف هنری و ورزشی را در یک رقابت آشپزی رو به روی هم قرار می‌داد و در هر مسابقه فرد برنده را مخاطبان تعیین می‌کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید