Performancing Metrics

توکلی از برکناری نایب رییسی هندبال اظهار بی‌اطلاعی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 366806
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 11:20
داوود توکلی بعد از شنیدن خبر برکناری خود از سمت نایب رییسی بین‌الملل فدراسیون هندبال گفت: حکم وزارتی نداشته‌ام که برکناری در کار باشد.

داود توکلی هندبال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داود توکلی در مورد برکناری خود از سمت نایب رییس بین‌الملل فدراسیون هندبال اظهار کرد: ابلاغم که در مراسم همدلی و تدبیر فدراسیون هندبال در فروردین 1394 به من تحویل داده شد، مانند موارد مشابه در چهار فدراسیون گذشته از سال 1370 یک حکم داخلی فدراسیونی بوده است. هیچ‌گاه سمت رسمی وزارتی در کار نبوده که هیاهو و واکنش‌های ناجوانمردانه در جامعه هندبال را به دنبال داشته باشد. وظیفه‌ای که بر دوش گرفته‌ام با عشق بوده است و نیازی به حکم ابلاغ یا عزل کردن ندارد، برای سربلندی هندبال کشور، کشوری که تا پای جان در زمین مسابقه و صحنه نبردش مقابل دشمن مانده و کمر خم نکرده ایم؛ نیاز به تجربه و حرفه‌ای عمل کردن است و مرد راه می‌خواهد.

او ادامه داد: بنده نه تنها از اردیبهشت امسال بلکه در هیچ زمانی کتباً، شفاهاً و یا حضوری حکم یا اعلامی در مورد برکناری یا عزل یا درخواست ادامه کار به‌عنوان مشاور دریافت نکرده و ندیده ام،  طبیعتاً اول بایستی خود بنده با توجه به محدودیت وقت برای کارهای آموزشی‌ام و مسئولیت‌ها برای خود تصمیم گیری نمایم.

توکلی در مورد کارهای خود در بخش بین‌الملل فدراسیون هندبال تصریح کرد: اتفاقاً تمام فعالیت‌هایی که برای هندبال انجام داده‌ام به سبب پشتیبانی های گسترده و با افتخار بنده از هندبال کشورمان در کمال سکوت بوده است. نیاز به این نیست که اثبات شود. حتی از اردیبهشت امسال که گفته شده (ادعا شده) بنده سمتی نداشته‌ام کارهای بزرگ بین الملل زیادی انجام داده‌ام.

او بخشی از فعالیت‌های خود را که برای فدراسیون هندبال انجام داده است اینگونه عنوان کرد: کارهایی زیادی چون عملیاتی کردن قرارداد همکاری با فدراسیون لهستان برای اردوی مجانی 10 روزه تیم ملی جوانان و تورنمنت لهستان و تمام امور سنگین مسافرت و ویزای تیم، رایزنی و دعوت تیم ملی نوجوانان به تورنمنت‌های لهستان و ترکیه، دعوت و عملیاتی کردن سفر تیم ملی بزرگسالان با تقبل کلیه هزینه‌های اعزام به قطر، رایزنی‌های گسترده برای حضور تیم‌های خارجی در تورنمنت تبریز که به دلیل مصادف بودن با ماه تعطیلی هندبال اروپا؛ تیم هایی که قول شرکت داده بودند را نتوانستیم به ایران بیاوریم، حضور دو کوبل داوری ایران در کلاس بین المللی چین، برنامه اعزام مربیان و داوران به کلاس‌های پیشرفته در لهستان، برگزاری و تدریس سمینار پیشرفته قوانین 2016 بازی در رامسر برای مربیان و داوران لیگ برتر با هزینه سفر شخصی و ده ها امور مربوطه دیگر را انجام داده‌ام.

توکلی خاطر نشان کرد: به جز این موارد ده‌ها موارد دیگری را نیز مثل سال‌های گذشته با کمال میل و بدون حکم و نامه درخواست یا نیاز به سمت، انجام داده‌ام. اگر چنین چیزی بود دوستان شرعاً موظف بودند کما اینکه درخواست‌های مداوم مطرح می‌شد، به اینجانب مستقیما اعلام کنند تا زمان پر ارزش را صرف برخی کارها و حل و فصل کارهایی بدین سنگینی نکنیم. اگر صلاح به اعلام ببینم آرشیو خدمات بی‌دریغ 18 ماه و حتی 25 سال گذشته را به تفصیل و با تمام جزئیات را که به صورت آرشیو و در تاریخ هندبال کشورمان ثبت شده را اعلام می‌کنم تا نسل امروزی بخوبی بدانند که ره توشه هندبال از کجا آمده تا حداقل وارث خوبی برای آن باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید