Performancing Metrics

تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان در آموزش و پرورش جذب می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 367370
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 05:54
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: امسال تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان به جمع شاغلان در این وزارتخانه اضافه می‌شوند و مقدمات به‌کارگیری آن‌ها نیز انجام‌ شده که پس از یک سال گذراندن دوره آموزشی، مراحل جذب آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، علی‌اصغر فانی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر شرکت در آیین‌های ویژه این هفته و دیدار و گفت‌وگو با مسئولان این استان است. 

وی بابیان اینکه هنوز تعداد دقیق استخدام‌ها مشخص نیست؛ اما زیرساخت‌های لازم برای انجام این کار در آموزش‌وپرورش ایجادشده است، افزود: امسال تعداد زیادی از فارغ تحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان به جمع شاغلان در این وزارتخانه اضافه می‌شوند و مقدمات به‌کارگیری آن‌ها نیز انجام‌شده و پس از یک سال گذراندن دوره آموزشی، مراحل جذب آن‌ها انجام می‌شود. 

فانی خاطرنشان کرد: در ادامه مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی درباره جذب افراد در آموزش‌وپرورش، ما برحسب نیازها و توجه به رشته، جنسیت و موقعیت جغرافیایی دراین‌ارتباط عمل می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا، شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش‌وپرورش استان ایلام و حضور در آیین بهره‌برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام ازجمله برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به این استان است. 

دیدار بافرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به استان است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید