Performancing Metrics

نماینده مجلس:قراردادهای جدید نفتی، ناجی این صنعت است | اتاق خبر
کد خبر: 367401
تاریخ انتشار: 5 شهریور 1395 - 10:14
نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: امضای قراردادهای جدید نفتی می تواند این صنعت را از سراشیبی سقوط نجات دهد.

اتاق خبر:سید کمال الدین شهریاری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تدوین قراردادهای جدید نفتی در این دوره بیانگر احساس مسئولیت، آینده نگری و توجه به صنعت پایداری است که می تواند برای نسل های آینده کارآمد باشد.
وی با بیان اینکه بحث قراردادهای نفتی به عنوان یکی از مسائل روز کشور مطرح است ادامه داد: صنعت نفت به عنوان نان آورخانواده ای که اقتصاد آن براساس منابع نفتی است، باید برای کشور درآمد زایی کند تا دستگاهها بتوانند خدمات لازم را به جامعه ارائه کنند.
شهریاری اضافه کرد: این نان آور برای اینکه به وظیفه خود برسد باید توان داشته باشد، به همین دلیل صنعت نفت برای کارآمد و درآمد زا بودن باید به روز رسانی، نوسازی و احیا شود تا بتواند آن خدمات لازم را به جامعه ارائه کند.
شهریاری اظهار کرد: برای وزارت نفت کار ساده ای است که از ظرفیت های موجود برداشت کند و یک صنعت فرسوده و زیان ده برای آیندگان به جا بگذارد.
وی یادآور شد: اما مسئولیت پذیری،دوراندیشی، دلسوزی و احساس تکلیف وزیر نفت به عنوان یک چهره کاریزمای بین المللی در این زمینه ستودنی و قابل احترام است زیرا سابقه درخشان و آبروی خود را برای تدوین روشهای جدید و مدرن در مسیر حفظ، نگهداری، صیانت و احیای این صنعت بزرگ و پیشران اقتصاد کشور هزینه کرده است.
وی یادآور شد: بعنوان عضوی از قوه مقننه ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای وزیر نفت تمام توان خود را برای حمایت از دیدگاهها و برنامه های ایشان در مجلس اعلام می کنم.
شهریاری گفت: تدوین قراردادهای جدید نفتی در واقع تدوین روشهای نوین و ایجاد مشارکت بین کشورهای دارای ذخایر و میدانهای نفتی و کشورهای صاحب تکنولوژی و سرمایه است و این روشها در همه جای دنیا در دست اجراست.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید