Performancing Metrics

قطر بازیکنان خارجی خوبی دارد | اتاق خبر
کد خبر: 367784
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 07:53
سیدجلال حسینی:
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: قطر بازیکنان خارجی خوبی دارد و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

سید جلال حسینی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدجلال حسینی درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با قطر اظهار کرد: خدا را شکر در ایتالیا اردوی خیلی خوبی برگزار کردیم. شرایط خوبی از لحاظ زمین‌های تمرین و تغذیه بر اردو حاکم بود و مهم‌ترین عامل هماهنگی خیلی خوبی بود که در این اردو بین بازیکنان به وجود آمد.

او ادامه داد: بازیکنان جدید هم کم کم به تیم اضافه می‌شوند. بازی با قطر سخت است. امیدوارم در این چند روز به شرایط خوبی برسیم و بازی‌های خوبی با رقیبانمان برگزار کنیم.

حسینی درباره شرایط قطر گفت: این تیم هر سال تغییرات زیادی دارد. به خیلی از بازیکنان خارجی پاسپورت قطری داده و روز به بازی با قطر سخت و حساس‌تر شده است. قطر دیگر تیم چند سال گذشته نیست و بازیکنانی خارجی خوبی دارد و پنجشنبه کار سختی مقابل آنها داریم.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم ملی برای این بازی چقدر انگیزه دارند؟ گفت: تیم ملی تیم جوان و باانگیزه‌ای است. مهم‌ترین عاملی که می‌تواند تیم ملی را موفق کند انگیزه بازیکنان است که تیم جوان و خوب داریم. هواداران هم اگر بیایند خیلی می‌توانند کمک کنند. قطر، امارات و عربستان با هم متحد می‌شوند که با ایران بازی کنند. ما به اینها احتیاج نداریم. اگر هواداران بیایند با کمک بازیکنان جوان می‌توانیم روز خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید