Performancing Metrics

دختران جوان قرقیزی بیشترین تعداد قربانی آتش سوزی مسکو | اتاق خبر
کد خبر: 367921
تاریخ انتشار: 7 شهریور 1395 - 18:26
هویت 15نفر از جان باختگان حادثه آتش سوزی در انبار چاپخانه ای در کنار بزرگراه «التوفیوای» شهر مسکو که 17 کشته برجای گذاشت شهروندان قرقیزی اعلام شد که اکثر انان نیز دختران جوان بین 18 تا 26 سال قرقیزی می باشند.

اتاق خبر: به گزارش منابع خبری قرقیزی ؛ در این آتش سوزی که صبح روز گذشته (شنبه) رخ داد مقامات روسیه گفتند که 16 نفر در محل حادثه و یک زن بعد از انتقال به بیمارستان جان باخته اند.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه گفته است، همه کشته شده ها در اتاقی دربسته قرار داشتند و برای بیرون آوردن آنها ؛ امدادگران مجبور شدند که دیوارها را بشکافند.
به گفته منابع خبری، این افراد در اثر استنشاق دود غلیظ جان خود را از دست دادند.
وزارت امور خارجه قرقیزستان امروز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای این خبر را تایید کرد و گفت که برای مشخص کردن هویت این افراد نمایندگان سفارت و وزارت امور داخلی این کشور در روسیه به محل حادثه و بیمارستان رفته اند.
​رئیس اداره حوادث غیرمترقبه روسیه به خبرگزاری «اینترفاکس» گفته است، سبب بروز این آتش سوزی ، فانوس برقی در یکی از انبارهای ساختمان بوده است.
مقامات انتظامی روسیه می گویند که در این رابطه پرونده جنایی تشکیل شده است و تحقیقات ادامه خواهد یافت.
سال گذشته نیز تعدادی از شهروندان تاجیکستان در چند آتش سوزی در روسیه جان خود را از دست دادند.
11 مارس سال گذشته در یک حادثه آتش سوزی در بزرگترین بازار شهر «قزان» روسیه 17 مهاجر کشته شدند که دستکم شش نفرشان شهروند تاجیکستان بودند.
ماه گذشته نیز در یکی از این آتش سوزیها در شهر «والگاگرد» روسیه دو شهروند تاجیکستان جان باختند.

منبع: ایرنا

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید