Performancing Metrics

در تلاشیم در کاراته وان ژاپن شرکت کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 368003
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 02:50
سرمربی تیم ملی کاراته:
شهرام هروی از تلاش فدراسیون برای حضور در کاراته وان ژاپن خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی کاراته مردان شرایط اردو را خوب ارزیابی و بیان کرد: همه چیز طبق برنامه پیش می رود، در تلاش هستیم در زمان باقیمانده در چند دیدار تدارکاتی شرکت کنیم. قرار بر این است بعد از حضور در کاراته وان آلمان تیم ملی برای حضور در کاراته وان ژاپن، به ژاپن اعزام شود و فدراسیون در حال پیگیری است.

پیش از حضور در رقابت های جهانی اتریش قرار بود تیم ملی در چند رویداد شرکت کند تا محک خوبی برای ملی پوشان باشد، اما شرکت در مسابقات جهانی دانشجویان به دلیل صادر نشدن ویزا کنسل شد و حضور در رقابت های کاراته وان ترکیه نیز به دلیل مسائل امنیتی هنوز مشخص نیست. هروی در این باره گفت: یکی از واجباتِ پیش از حضور در رقابت های جهانی، شرکت در دیدارهای تدارکاتی است، اما با همین شرایط تیم به جلو پیش خواهد رفت و تمام توان خود را خواهد گذاشت تا با مسابقات درون اردویی که برگزار می کنیم ضعف ها ی موجود  را جبران کنیم. انشالله شرایط درست می شود و تیم به رقابت های کاراته وان آلمان و ژاپن اعزام خواهد شد.

قرار بر این بود نفرات فیکس تیم ملی برای حضور در رقابت ها جهانی اتریش بعد از مسابقات کاراته وان ترکیه مشخص شود، سرمربی تیم ملی کاراته اینگونه توضیح داد: در حال حاضر 12 نفر در اردو حضور دارند که یک نفر از بازیکنان امید است که به تیم امید ملحق خواهد شد، اردوی مرحله دوازدهم را با یازده  نفر آغاز خواهیم کرد. در صحبتی که با طباطبایی کردهایم قرار شد هر یازده نفر به کاراته وان آلمان اعزام شوند. اولویت بندی برای فیکس شدن در بخش انفرادی مشخص است و در بخش کومیته تیمی نیز نفرات با نظر کادر فنی مشخص خواهند شد.  بر حسب عملکرد ورزشکاران در تمرینات درون اردویی و مسابقات تدارکاتی  جمع بندی خواهیم کرد و اگر برخی کاراته کاران در شرایط مساوی باشند یک مسابقه انتخابی را برگزار خواهیم کرد.

رشته ورزشی کاراته یکی از پنج رشته ورزشی جدید حاضر در المپیک 2020 خواهد بود، بدون شک برای کسب نتایج موفقیت آمیز در المپیک 2020 باید برنامه ریزی ها از امروز آغاز شود. هروی نیز به آغاز برنامه ریزی از همین ابتدای کار معتقد است و اظهار داشت: المپیک میدان بزرگی است و بحث فنی حرف نخست را نخواهد زد. مسائل مربوط به دیپلماسی و ارتباطات با فدراسیون جهانی کاراته نیز مهم و تاثیر گذار هستند، در شرایط فنی در شرایط ایده آل هستیم اما در کنار آن به دیپلماسی و کرسی ها در فدراسیون جهانی نیاز است تا انشالله در المپیک 2020 موفقیت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان در پایان با بیان اینکه ملی پوشان در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می برند تصریح کرد: ملی‌پوشان به دنبال آن هستند افتخاری جدید را برای کشورمان در رقابت ها ی جهانی اتریش به ارمغان بیاورند. فدراسیون تمام تلاش خود را برای تیم ملی کرده است. صادر نشدن ویزا از عهده فدراسیون خارج بود. امیدوار هستم در کاراته وان آلمان و ژاپن شرکت کنیم تا در یک میدان خوب، نقاط قوت و ضغف تیم را شناسی کنیم  تا پیش از رقابت های جهانی اتریش آنها را بر طرف کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید