Performancing Metrics

این بار خیلی راحت به جام جهانی صعود می‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 368221
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 09:32
علی پروین:
کاپیتان و مربی سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید این بار بر خلاف دفعات گذشته بدون اما و اگر و خیلی راحت به جام جهانی صعود می‌کنیم

علی پروین

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی پروین که در تمرین عصر دوشنبه تیم ملی فوتبال حضور یافته بود درباره شرایط این تیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار کرد: تیم ملی خوبی داریم. بازیکنان خوبی در این اردو حضور دارند. فکر می‌کنم صددرصد به جام جهانی می‌رویم.

او در پاسخ به این سوال که در کمپین من یک ملی‌پوش هستم حاضر می‌شود یا خیر، با خنده گفت: من ۱۰۲ بازی ملی دارم نه یکی. من همیشه حامی تیم ملی بوده‌ام و خود را عضوی از این تیم می‌دانم.

پروین درباره حضور جهانگیری در اردوی تیم ملی اظهار کرد: این کار روحیه‌بخشی بود که امروز انجام شد. من به کی‌روش هم گفتم که تیم خوبی داریم و باید  قدم اول را محکم برداریم تا هم روحیه بازیکنان خودمان بالا برود و هم در دل رقیبان دلهره ایجاد شود. فکر می‌کنم این تنها باری است که خیلی راحت به جام جهانی می‌رویم و هیچ اما و اگری در کار نخواهد بود.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی ایران با قطر هم گفت: صددرصد بازی را می‌بریم و به نظرم دو یا سه گل به قطری‌ها می‌زنیم. تیم خوبی داریم که همه در چهار هفته‌ای که از لیگ برتر گذشت، عملکرد خوبی داشتند.

انتهای پیام/

کد:94108

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید