Performancing Metrics

خط خوردن کامیابی‌نیا اشتباه بود | اتاق خبر
کد خبر: 368251
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 12:15
خوردبین:
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیم ملی قطر پتانسیل شکست دادن ایران را ندارد.

به گزارش اتاق خبر،به نقل از ایسنا، محمود خوردبین درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار کرد: پنجشنبه بازی حساسی داریم و باید تیم ملی در این دیدار به پیروزی برسد. واقعیت این است که بازیکنان ما پتانسیل این را دارند که قطر را در تهران شکست دهند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم که در حال حاضر به مربی‌گری کی‌روش اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

او در ادامه درباره تیم ملی قطر هم گفت: قطری‌ها چندین و چند بازیکن آفریقایی دارند اما مطمئنا پتانسیل شکست دادن ما را ندارند. ما ایران هستیم و تیم نخست آسیا محسوب می‌شویم.

خوردبین در ادامه درباره خط خوردن نام کمال کامیابی‌نیا از تیم ملی هم گفت: به نظر من کی‌روش کار درستی نکرد که نام کمال کامیابی‌نیا را خط زد. کمال بازیکن بسیار باانگیزه و خوبی است و مطمئنا می‌توانست در دیدارهای پیش رو به تیم ملی کمک کند. با این حال امیدوارم روز پنجشنبه تیم ملی ایران با انجام یک بازی منطقی مقابل قطر به پیروزی برسد. الان همه باید از تیم ملی حمایت کنند. من امیدوارم که هواداران هم به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را تشویق کنند.

خوردبین در ادامه درباره بازگشت رامین رضاییان به تیم هم گفت: از این بابت بسیار خوشحالم. رامین بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند نقاط مثبت پرسپولیس را بیشتر کند.

او در واکنش به این که شاید برخی از بازیکنان از بازگشت رامین ناراحت شده‌اند گفت: اگر هم چنین چیزی باشد، وقتی رامین به تیم بیاید همه چیز حل خواهد شد.

خوردبین در ادامه درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز هم گفت: مسئولان هیات فوتبال تبریز گفته‌اند هیچ مشکلی وجود ندارد و بازی در امنیت کامل در ورزشگاه خانگی تراکتورسازی برگزار می شود. آن‌ها هرجایی که بگویند ما بازی می‌کنیم. یادم می‌آید در دیدار ما با با استقلال اهواز هم هیات فوتبال اهواز به ما اطمینان داد که هیچ مشکلی در بازی رخ نمی‌دهد اما دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. مطمئنا مسئولان هیات فوتبال تبریز باید مسئولیت عواقب تصمیم خود را بر عهده بگیرند. من امیدوارم در این بازی هیچ گونه اتفاقی رخ ندهد زیرا از نظر فنی یک بازی بسیار زیبا پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید