Performancing Metrics

دولت قدردان زحمات کی‌روش است | اتاق خبر
کد خبر: 368276
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 23:05
جهانگیری:
معاون اول رییس جمهور با حضور در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران از زحمات کادر فنی تیم ملی تشکر کرد و گفت: دولت با تمام توانش در ادامه راه به تیم ملی کمک می‌کند.

اتاق خبر: اسحاق جهانگیری که عصر امروز (دوشنبه) در محل تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شده بود، گفت: من از اعضای تیم صمیمانه تشکر می‌کنم. آنچه مهم است اینکه دولت و شخص رییس جمهور با تمام توان پشتیبان بازیکنان، کادر فنی و کارلوس کی‌روش که در سال‌های حضور در ایران زحمات زیادی کشیده است، خواهد بود. دولت قدردان زحمات کی‌روش است.

 

او ادامه داد: همین که تیم ملی ما در آسیا رتبه اول را دارد بسیار خوب است و ما از این بابت تشکر می‌کنیم. مردم ما از تیم ملی انتظار دارند که به جام جهانی صعود کند. به زودی مسابقه‌های تیم ملی آغاز می‌شود و ان‌شاءالله فدراسیون و وزارت  ورزش برنامه‌ریزی لازم را برای تیم ملی انجام داده‌اند که با آمادگی کامل به هدف، یعنی صعود به جام جهانی دست یابند.

 

معاون اول رییس جمهور همچنین گفت: برای تیم ملی آرزوی توفیق می‌کنم. دولت با تمام توانش در ادامه راه هم به تیم ملی کمک می‌کند تا دل مردم شاد شود. جامعه ایران به نشاط و امید نیازمند است. هر بازی که تیم ملی انجام می‌دهد، میلیون‌ها ایرانی را خوشحال می‌کند. من هم به این دلیل اینجا حاضر شدم که هم به اعضای تیم خداقوت بگویم و هم برایشان آرزوی موفقیت داشته باشم.

 

وی افزود: خوشبختانه سرمربی و فوتبالیست‌های ما روحیه خوبی دارند و انتظار است که دولت هم بیشتر از آن‌ها حمایت کند تا با آمادگی بیشتر و خیال راحت‌تر مسابقه دهند. امیدوارم تیم ملی در دو بازی اولش گام‌های محکم و جدی بردارد و به موفقیت برسد. ما هم علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات در حد توان‌مان به تیم ملی کمک می‌کنیم.

 

جهانگیری همچنین گفت: یکی از کارهای مهمی که باید انجام می‌شد سامان دادن ورزشگاه آزادی بود. امروز به من گزارش دادند که کار این ورزشگاه تکمیل شده که باید از آن بازدید کنم. امیدوارم هر مشکل دیگری که وجود دارد مخصوصا در این ورزشگاه که مهم‌ترین مرکز ورزشی کشور است، حل شود. علی‌رغم محدودیت‌ها، این ورزشگاه و ورزشگاه اصفهان و جاهای دیگر مورد پیگیری وزارت ورزش قرار گرفتند و اکنون به مرحله‌ای‌ رسیدند که قابل بهره‌برداری هستند.

 

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه هر زمان بتواند مسابقه‌های تیم ملی و باشگاهی را دنبال می‌کند، گفت: نمی‌توانم بگویم که طرفدار چه تیمی هستم چون تمام تیم‌ها یکسانند و ما دوست داریم که همه باشگاه‌ها و تیم ملی موفق باشند. ورزش از جهات مختلف برای دولت مهم است و به ورزش صرفا به عنوان سرگرمی نگاه نمی‌کنیم. برای دولت امید و نشاط مردم مهم  است و به همین دلیل باید در ورزش سرمایه‌گذاری کند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید