Performancing Metrics

دولت و ملت ايران بايد از تيم ملی فوتبال كشورمان حمايت كنند | اتاق خبر
کد خبر: 368434
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 10:22
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دولت و ملت شريف ايران بايد به صورت يكپارچه و متحد از تيم ملي فوتبال كشورمان حمايت كنند؛ چرا كه امروزه پيروزي در عرصه هاي ورزشي به خصوص ورزش فوتبال كه غرور ملي را موجب مي شود سبب ا

حضور معاون اول رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به دیدار با کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته است:

تمرينات تيم ملى فوتبال كشورمان براى كسب مجوز حضور در جام جهانى ٢٠١٨ روسيه كه تا چند روز آينده نخستين ديدارش را در مقابل تيم ملي قطر انجام خواهد داد، آغاز شده است. عصر دوشنبه در جمع بازيكنان با نشاط و با انگيزه تيم ملي فوتبال و در جلسه تمرين اين تيم در ورزشگاه آزادي حاضر شدم تا حمايت همه جانبه دولت را در جريان رقابت هاي پيش رو از آنها اعلام كنم.

خوشبختانه با كمك دولت ورزشگاه بزرگ آزادى نيز به خوبي و بموقع براى ميزبانى از بازيهاي مقدماتي جام جهاني تجهيز شده است. آقاي كارلوس كى روش سرمربى تيم ملي در جمع اعضاي تيم، مسئولان و دست اندركاران ورزش فوتبال كشور ضمن تشكر از حمايت هاي دولت از تيم ملي از اقداماتش در پنج سال اخير براي ساماندهي و تشكيل تيم ملي فوتبال قوي گفت و تاكيد داشت كه شرايط ايران در صحنه بين المللي پس از رفع تحريم ها به كلي متفاوت شده است.

آقاي كي روش به صراحت گفت كه زمانه، زمانه ايران است و اطمينان خاطر داد كه تيم ملي فوتبال ايران با تمام توان براي حضوري مقتدرانه در جام جهاني آينده آماده مي شود.

من نيز در جمع صميمانه اعضاي تيم ملي فوتبال از انتظارات ملت بزرگ ايران از تيم كشورشان گفتم كه راهيابي به جام جهاني كمترين خواسته آنهاست. در پايان آقاي كي روش و اعضاي تيم به پاس حمايت‌هاي دولت از تيم ملي فوتبال، پيراهن شماره ١٢ را به عنوان يار دوازدهم تيم به من و به نمايندگي از دولت اهدا كردند.

من اين هديه را هديه‌اى ارزشمند مي‌دانم و معتقدم دولت و ملت شريف ايران بايد به صورت يكپارچه و متحد از تيم ملي فوتبال كشورمان حمايت كنند؛ چرا كه امروزه پيروزي در عرصه هاي ورزشي به خصوص ورزش فوتبال كه غرور ملي را موجب مي شود سبب افزايش انسجام و همبستگي و اقتدار ملي خواهد شد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید