Performancing Metrics

لیگ آمریکا یک گزینه است اما آرزویم ماندن در یونایتد است | اتاق خبر
کد خبر: 368480
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1395 - 16:00
باستن شواین اشتایگر:
هافبک منچستریونایتد تأکید می کند که آرزویش ماندن در «اولدترافورد» است اما نیم نگاهی به لیگ «MLS» نیز دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «باستین شواین اشتایگر» بازیکن ۳۱ ساله تیم فوتبال منچستریونایتد، تابستان گذشته و در زمان مربیگری «لوییس فان خال» به این تیم پیوست اما با حضور «ژوزه مورینیو» در یونایتد، این مربی پرتغالی «شواینی» را از ترکیب اصلی کنار گذاشت و به او گفت دنبال باشگاه جدیدی باشد.

هافبک سابق بایرن مونیخ هفته گذشته طی بیانیه ای اعلام کرد که منچستریونایتد آخرین باشگاه اروپایی او خواهد بود و اظهار داشت که در صورت تمایل «مورینیو» حاضر به بازی کردن است.

«شواین اشتایگر» در نشست خبری قبل از آخرین بازی خود برای تیم ملی آلمان که روز چهارشنبه در مونشن گلادباخ مقابل فنلاند انجام می شود، گفت: آرزوی مسلم من بازی کردن برای منچستریونایتد است و اینکه به آنها کمک کنم تا به اهدافشان برسند. صحبتهایی انجام داده ایم. مشکلی با «مورینیو» ندارم. مذاکره خوبی داشتیم، وی نقطه نظراتش را اعلام کرد. می دانم منچستریونایتد چه می خواهد، همچنین می دانم خودم چه می خواهم. باید صبر کنید و ببینید در سپتامبر یا اکتبر چه اتفاقی می افتد. این یک مکالمه مؤدبانه است. قطعاً فوتبال بازی کردنم را تمام نخواهم کرد. از یک چیز مطمئنم: قصد ندارم از فوتبال خداحافظی کنم. هنوز به توانایی خود ایمان دارم. هنوز می توانم به یونایتد کمک کنم اگر این فرصت را به من بدهند.

همچنین کاپیتان تیم ملی آلمان درباره احتمال انتقالش به لیگ آمریکا افزود: پنجره نقل و انتقالات بسته شده است. به همین دلیل در حال حاضر این امر ممکن نیست. آرزوی من هنوز بازی کردن برای منچستریونایتد است. اگر این فرصت خوب را به دست بیاورم، به خودم اطمینان دارم. به توانایی هایم ایمان دارم. سال گذشته٬ قبل از کنار گذاشته شدنم از تیم، همه چیز خوب پیش می رفت اما بعد از آن دو مصدومیت برای من اتفاق افتاد. طبیعتاً آمریکا نیز یک گزینه است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید