Performancing Metrics

برای کسب مقام در لیگ شرکت نکردیم | اتاق خبر
کد خبر: 368732
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 00:56
سرمربی تیم کشتی فلک‌الافلاک:
سرمربی تیم کشتی فرنگی فلک‌الافلاک می‌گوید هدف‌شان از شرکت در لیگ برتر، رقابت کشتی‌گیران تیمش با بهترین‌ها است.

اتاق خبر: امین عسگرپور اظهارکرد: برای ما برد و باخت مهم نیست و هدف‌مان از شرکت در لیگ برتر، این است که کشتی‌گیران خرم‌آبادی با بهترین‌ها مسابقه بدهند.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران ما با حضور در لیگ و رودررو قرار گرفتن با قهرمانان جهان و آسیا، سطح‌شان مشخص می‌شود و همین به پیشرفت آنان کمک می‌کند.

عسگرپور درباره هم‌گروهی با سینا صنعت ایذه و بیمه رازی لرستان اظهار کرد: این از شانس خوب ما بوده که با این تیم‌های مدعی در یک گروه قرار گرفته‌ایم و خوشبختانه کشتی‌گیران ما تاکنون نمایش خوبی داشته‌اند. ما برای به دست آوردن مقام در لیگ شرکت نکرده‌ایم و نتیجه مهم نیست.

سرمربی فلک‌الافلاک تهران تاکید کرد: مساله‌ای که برای ما در اولویت قرار دارد، کسب تجربه این کشتی‌گیران جوان است، به عنوان مثال علی شعاع با 18 سال سن روبه‌روی آمونیان قهرمان المپیک به روی تشک رفته است و بدون شک این تجربه در آینده به کمک شعاع خواهد آمد و همین برای ما یک پیروزی حساب می‌شود.

وی درباره اسم تیمش نیز گفت: به صرف عرق و تعصبی که به شهر و دیارمان (خرم‌آباد) داریم اسم تیم را فلک‌الافلاک گذاشتیم و قصدمان بود که از لرستان در لیگ شرکت کنیم اما این مجوز به ما داده نشد و از طرف هیات تهران و به اسم فلک‌الافلاک شرکت کردیم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید