Performancing Metrics

اعلام آمادگی سرمایه‌گذار چینی برای ایجاد واحدتولید کاغذ در لرستان | اتاق خبر
کد خبر: 369878
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 17:13
استاندار لرستان از اعلام آمادگی سرمایه گذار چینی برای ایجاد واحد تولید کاغذ از پودر سنگ در این استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه کارگروه آب لرستان با بیان اینکه یک شرکت چینی آماده است که در استان سرمایه گذاری کند، اظهار داشت: این شرکت از پودر سنگ کاغذ تولید می کند.

وی با بیان اینکه این شرکت آمادگی کامل دارد که در لرستان سرمایه گذاری کند، گفت: در صورتی که سوله ایی در حد چهار هزار متر به این شرکت تعلق گیرد بلافاصله در استان آغاز به کار خواهد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت چینی در استان کار بسیار خوبی است افزود: کیفیت کاغذهای تولیدی این شرکت بسیار خوب است.

بازوند با تاکید بر اینکه از فرصت های پیش آمده در استان  باید سریع استفاده کرد، بیان داشت: نماینده این شرکت اکنون در ایران است و امیدواریم که این کار در استان صورت گیرد.

استاندار لرستان بر لزوم امضاء تفاهم نامه طی امروز با این شرکت تاکید کرد و گفت: قرار شده که این شرکت در استان کارخانه رب گوجه، خیارشور و... نیز راه اندازی کند.

بازوند با بیان اینکه این شرکت یک سردخانه تعطیل شده در استان لرستان داشته است، عنوان کرد: این سردخانه 10 سال است که در استان تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه طی امروز تفاهم نامه ای با مدت زمان مشخص با این شرکت امضاء خواهد شد، اظهار داشت: این شرکت آمادگی این را دارد که تا یک ماه دیگر در هفت هکتار زمینی که در استان دارند آغاز به کار کند.

استاندار لرستان بیان داشت: این هفت هکتار زمین مربوط به شرکت مهرام بوده دارای آب، چاه و تمامی امکانات است.

بازوند با بیان اینکه امیدواریم امضای این تفاهم نامه طی امروز انجام شود، گفت: نماینده این شرکت در حال حاضر در خرم آباد حضور دارد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید