Performancing Metrics

قرارگاه خاتم می‌تواند از طریق شرکت‌های دیگر خود فعالیت کند | اتاق خبر
کد خبر: 370646
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1395 - 15:12
حاتمی یزد گفت: قرارگاه سازندگی خاتم می‌تواند از طریق شرکت‌های دیگر خود به فعالیت ادامه بدهد و همانند دوره تحریم‌ها که بیشتر با بانک‌های چینی کار می‌کردند اکنون نیز می‌توانند از این طریق فعالیت کنند.

اتاق خبر: احمد حاتمی یزد ، در خصوص خودداری بانک‌های سپه و ملت در ارائه خدمات به قرارگاه سازندگی خاتم، اظهار داشت: یکی از موارد پذیرفته شده از سوی دولت ایران این است که اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تحریم سازمان ملل را در داخل ایران نیز تحریم کند که این موضوع مربوط به حوزه بانک‌ها و کارگزاری‌ها هم می‌شود.

وی با اشاره به نام 200 شخص و شرکتی که در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارند، افزود: بانک‌ها باید به افرادی خدمات بدهند که مشمول‌تحریم‌ها نباشند و اگر بانکی به فردی که در این لیست است خدماتی ارائه دهد آن بانک هم ممکن است تحریم شود.

مدیرعامل‌اسبق بانک صادرات و تجارت گفت: در صورتی‌که یک مشتری جزو این لیست باشد و به بانک‌های ملت و سپه مراجعه کند با توجه به اینکه ممکن است این بانک‌ها هم تحریم شوند از ارائه خدمات خودداری خواهند کرد.

حاتمی یزد تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم می‌تواند از طریق شرکت‌های دیگر خود به فعالیت ادامه بدهد و همانند دوره تحریم‌ها که بیشتر با بانک‌های چینی کار می‌کردند اکنون نیز می‌توانند از این طریق فعالیت کنند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید