Performancing Metrics

فریبا: جابر انصاری برای اولین بار پست هافبک چپ را تجربه می‌کرد | اتاق خبر
کد خبر: 371297
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 23:34
به مردم بابت نیامدنشان به ورزشگاه حق می‌دهم
مدیرفنی استقلال معتقد است با وجود اینکه جابر انصاری برای اولین بار در پست هافبک چپ قرار گرفته است اما نمایش بسیار خوبی ارائه کرده است.

 به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی 83 چیست، به صحبت پرداخت و گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم. البته شاید بازی برای هواداران خیلی دلچسب نبود ولی تغییر سیستم دو تیم، سرعت بازی و موقعیت سازی‌ها نشان از بازی خوب دو تیم بود. گروه آنالیز ما خیلی خوب روی پرسپولیس کار کرده بود و نقاط قوت و ضعف این تیم را به خوبی می دانستیم. بر اساس نقاط ضعف پرسپولیس برنامه گلزنی داشتیم ولی متاسفانه هنوز مشکل در ضربات آخر را داریم. امیدوارم این مشکل از بازی با ذوب آهن حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد روی نیمکت استقلال در داربی صحبت از حضور یک مهاجم در اواسط بازی بوده ولی خودش با این نظر مخالفت کرده و منصوریان هم این نظر را پذیرفته است نیز گفت: اختلافی در کادرفنی استقلال وجود ندارد. مطمئن هم باشید کسی نمی‌تواند اختلافی ایجاد کرد. بگذارید اینطور به سوال شما جواب بدهم که وقتی شما یک برنامه دارید، به خوبی این برنامه را اجرا می‌کنید، نفرات شما به خوبی تلاش می‌کنند و به لحاظ بدنی هم کم نمی‌آورند، چرا باید تعویضی داشته باشید؟

مدیر فنی استقلال اضافه کرد: بازیکنان استقلال بر اساس برنامه خوب کار می‌کردند. دلیلی برای تغییر آنها وجود نداشت. در ثانی ما چند نفر بر روی نیمکت استقلال هستیم و باهم درباره تغییر سیستم و نفرات مشورت می‌کنیم و در نهایت تصمیم خود را به منصوریان که لب خط ایستاده و بازی را هدایت می‌کند، انتقال می‌دهیم و او در نظر نهایی را می‌گیرد. مطمئنا در طول بازی چندین بار پیشنهاد تغییر بازیکن یا سیستم مطرح می‌شود و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی روی آن صورت می‌گیرد. این چیز عجیبی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی استقلال از عملکرد سمت چپ استقلال راضی هستند نیز گفت: بر اساس آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم، می‌دانستیم 90 درصد حملات پرسپولیس از سمت راست است. آیا شما دیدید جز یکی دو مورد آنها بتوانند از سمت راست توپی روی دروازه ما بیاورند؟ پوشش سمت راست پرسپولیس ناشی از تفکر قبلی ما بود. جابر انصاری سمت راست پرسپولیس را پوشش می‌داد. او این پست را برای اولین بار تجربه کرد. به خاطر دارید که بعد از داربی قبلی که استقلال بازی را باخت، خیلی‌ها میثم مجیدی را مقصر اصلی جلوه دادند. این در حالی است که او در آن بازی تنها بود و در اکثر موارد در موقعیت سه به تک و یا دو به تک قرار می‌گرفت. جابر را در آن منطقه گذاشتیم تا پوشش لازم را با مگویان بدهند.

مدیرفنی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا سکوهای متعلق به استقلالی‌ها پر نشده بود هم عنوان کرد: به احتمالات کاری ندارم. به مردم حق می‌دهم که به ورزشگاه نیایند. شاید فکر می‌کردند اگر به ورزشگاه بیایند، شاهد باخت استقلال می‌شوند. تیم ما از این بحران نصفه و نیمه بیرون آمده و وقتی تماما بیرون می‌آییم که در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشیم. امیدوارم برابر ذوب آهن از بحران کاملا عبور کنیم و از هواداران می‌خواهم که سه‌شنبه با حضور در استادیوم از ما حمایت کنند تا با یک پیروزی پر گل کار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید