Performancing Metrics

بی‌امکاناتی‌ها را تحمل می‌کنیم اما فحاشی‌ها را نه | اتاق خبر
کد خبر: 371726
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 09:04
گل‌محمدی:
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید دیدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و سایپا

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از تیمش برابر استقلال تهران، با تسلیت به خاطر درگذشت محروم بهمن گلبارنژاد ، محمدرضا خلعتبری، علی بسکتین و سرهنگ آزیدهاک،  اظهار کرد: بازی دشواری مقابل استقلال داریم. بازی مقابل استقلال در آزادی برای هر تیمی سخت است. البته شرایط تیمی خوبی از نظر فنی داریم. پیشرفت خوبی داشته‌ایم. ما از ۶ بازی فقط ۶ امتیاز گرفته‌ایم و مقداری تمرکزمان را از دست داده‌ایم و گل‌های بدی را نیز دریافت کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این که اکثر گل‌های این تیم روی بی تمرکزی بازیکنانش دریافت می‌شود، ادامه‌ داد: ما باید تمرکز خودمان را بالا ببریم. در مقابل استقلال قاسم حدادی‌فر و رشید مظاهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته وضعیت رشید تا حدودی مشخص است. ما تمرینات خوبی داشتیم و این سومین بازی ما در ۱۰ روز گذشته است. استقلال برای برد به میدان می‌آید و در زمین خود و در حضور تماشاگرانش به دنبال سه امتیاز این بازی است. کار سختی مقابل آنها داریم و باید پیروز شویم. باید از موقعیت‌ها و لحظه‌ها بیشترین استفاده را ببریم.

وی درباره فحاشی برخی از تماشاگران ذوب آهن قبل از دیدار با تراکتورسازی، خاطر نشان کرد: قبل از شروع بازی مقابل  تراکتورسازی برخی از افراد حاضر در ورزشگاه به طور غیر طبیعی شروع به فحاشی علیه ما کردند. این افراد فقط به دنبال منافع خود هستند و به برد و باخت ذوب آهن اهمیتی نمی‌دهند. ما از این اتفاق شوکه شدیم و باشگاه در حال شناسایی آن افراد است و هر چه‌ زودتر آنها را معرفی می‌کند. بازیکنان جوان و گمنامی را در کنار هم جمع کرده‌ایم و فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم. به شخصه از بازی مقابل تراکتورسازی لذت بردم و از تک تک بازیکنانم تشکر کردم، اما متاسفانه این رفتارها لذت بازی را از ما گرفت.

گل محمدی با اشاره به هواداران واقعی ذوب آهن، ادامه‌ داد: آنها همیشه در کنار ما هستند و در گرما و سرما ما را تشویق می‌کنند. در خرمشهر هم در کنار ما بودند و دلمان به خاطر حضور آنها خوش است. ما برای آنها بازی می‌کنیم. توجهی به این اتفاقات نداریم ، هر چند که کام ما را تلخ می‌کنند. همه بازیکنانم از اتفاقات بازی با تراکتورسازی تعجب کرده بودند. این رفتارها برای آنها سنگین بود. امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعطیلات لیگ برتر، گفت‌: همواره تعطیلات لیگ به ضرر باشگاه‌ها بوده است. باشگاهی وجود ندارد که از این تعطیلات استفاده کند، اما برای فوتبال ما اولویت‌هایی وجود دارد. حضور تیم‌ ‌ملی در جام جهانی بسیار مهم است و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. تیم‌های زیادی برای این اتفاق زحمت می‌کشند و همه درگیر حضور تیم‌ ‌ملی در جام جهانی هستیم. خودم هم از تعطیلات استقبال نمی‌کنم،  ولی باید اولویت‌های تیم‌ ‌ملی را در نظر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر این که استقلال مقابل این تیم رو به دفاع مطلق نمی آورد، ‌اضافه کرد: تیمی موفق است که بتواند دفاع و حمله را به خوبی انجام دهد. فقط دفاع کردن و حمله کردن معنی ندارد. هر بازی شرایط و برنامه خاص خود را می طلبد و قطعا استقلال بازی که مقابل پرسپولیس در پیش گرفته بود، مقابل ما انجام نمی‌دهند. آنها برای سه امتیاز به میدان می‌آیند و هجومی‌تر عمل می‌کنند. سه امتیاز این بازی بسیار مهم و ارزشمند است و استقلال هم برای آن تلاش می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا شما برای بازی استقلال برنامه‌ای دارید و این که شما هرگز مقابل این تیم شکست نخورده‌اید، توضیح داد: مطمئنا برای بازی مقابل این تیم برنامه داریم. ما بی برنامه نیستیم. مطمئنا هر آماری هم روزی شکسته می‌شود. هیچ آماری در فوتبال باقی نمی‌ماند و تمام تلاش ما بر این است که از بازی فردا (سه‌شنبه) امتیاز بگیریم.

گل محمدی با اشاره به مشکلات تیمش در هفته‌های نخست لیگ شانزدهم، گفت‌: مشکل ما در فصل نقل‌ و انتقالات بود. ما نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. دلایل مختلف دیگری مانند مصدومیت قاسم حدادی فر وجود دارد. تیم ما وابسته به اوست و ضربه بزرگی از این موضوع خورده‌ایم. باید به نبود او عادت کنیم. تغییراتی هم در نقاط مختلف زمین داشتیم که برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. از عملکرد تیمم راضی هستم. تنها مشکل ما این است که گل‌های بچگانه‌ای را دریافت می‌کنیم.

وی ‌اضافه کرد: امیدوار به آینده هستیم، می‌توانیم تیم را در نیم فصل تقویت کنیم. کار را ادامه می‌دهیم و انتظار بهترین حمایت ها را داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ‌اضافه کرد: ما صبر می‌کنیم و بی امکاناتی را تحمل می‌کنیم  ولی فحاشی‌ها را نمی توانیم تحمل کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید