Performancing Metrics

باید ذوب آهن را می‌بردیم | اتاق خبر
کد خبر: 371882
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 09:24
منصوریان:
سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی برابر ذوب آهن تاکید کرد باید این بازی را می‌بردند.

علیرضا منصوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر ذوب آهن حاضر شد و در مورد برد شیرین مقابل حریف گفت: این بازی از داربی برای ما سنگین‌تر و مهم تر بود. نباید بازیکنان در خواب بازی خوبشان در داربی می‌ماندند. باید حتما بازی را می بردیم. به گل محمدی هم گفتم که بد موقع به هم خوردیم. این تیم گل محمدی از تیم دو سال قبلش هم بهتر است. این بازی می شد در اواخرش نتیجه‌اش تغییر کند. این استرش گل مساوی خوردن به تیم ما رسید و مجبور شدیم در اواخر بازی عقب بازی کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا «پلن بی» خود را در مقابل ذوب آهن اجرا کرد نیز اظهار کرد: فشار روحی روانی روی بازیکنان ما وجود دارد. دو سه موقعیت داشتیم تا به گل سوم برسیم، وقتی آنها را از دست دادیم، استرس از ما به سکوها منتقل شد اما اینکه چه زمانی ترکیب اصلی خود را پیدا می کنیم، باید بگویم چون در ادامه لیگ بازی ها فشرده است، بیشتر از هفت بازیکن ثابت نداریم. دوست ندارم حاشیه امنیت هم در تیمم داشته باشم. باید به روح و روان تیم‌مان کمک کنیم. برخی وقت ها حاشیه امنیت روی کیفیت بازیکنان اثر می گذارد. اگر ما جزو چهار تیم آسیایی باشیم، فاصله بازی ها خیلی نزدیک می شود. اعتقاد دارم باید ساختار خود را پیدا کنیم. مثل نفت دو سال پیش. ساختار تغییر نمی کند و نفرات تغییر می کند. در تعطیلات کار تاکتیکی شدید خواهیم کرد و امروز از بدنساز تیم‌مان هم تشکر کردم که خیلی خوب کار کرده است.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره داوری بازی و اینکه دورنمای استقلال چیست نیز گفت: صحنه پنالتی را ندیدم چون با فریبا صحبت می کردم. معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم چون داوری ما پوست اندازی کرده و تغییرات در آنها محسوس است. شاید آن ضربه ای که روی کاوه رضایی بود هم سخت گیرانه بود و می شد گل سوم را بزنیم. در تمام صحنه ها داور سرحال بالای صحنه بود. ما تا آخرین لحظه هم دیدیم که داور وقت های تلف شده را حفظ کند. کارشناس زیاد است و آنها در این باره صحبت می کنند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا تغییر سیستم استقلال ادامه دار خواهد بود و اینکه بختیار رحمانی چرا به ایده آل خود را نرسیده است نیز به صحبت پرداخت و گفت: خیلی دوست داشتم قبل از تعطیلات بازی را ببریم. شرایط را خوب می بینم. جام حذفی را پیش روی داریم و به آن جام ویژه نگاه می کنیم. این جام یک میانبر خوب برای قهرمانی است. اولین بازی‌ای که 1-3-2-4 بازی کردیم، مقابل پرسپلویس بود و باقی بازی ها دو فوروارده بوده است. برگشتیم به سیستم خودمان. بختیار رحمانی بازیکن فوق العاده است و کاپیتان فولاد بوده است. خیلی بازی کردن در استقلال سنگین است. پیراهنی که به بختیار دادیم خیلی سنگین است و کسی آنرا می‌پوشیده که مردم با او خاطره داشتند. بختیار به زمن نیاز دارد و مطمئنم که روزهای خوبی را در تیم ما خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که چرا مدافعان چپ استقلال به راحتی جا می مانند و از طرفی مشکلاتی بین مدافع وسط استقلال و دفاع راست استقلال وجود دارد هم اظهار کرد: باید بیشتر تمرین کنیم. تمرینات زیادی می کنیم ولی شاید کافی نبوده است. اگر بین خطوط دفاعی ما فاصله است، باید کار کنیم. باید با تلاش شما را قانع کنم نه با صحبت کردن.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره فرشید اسماعیلی هم گفت: فرشید تقسیم انرژی نمی کند. در استقلال نمی توانید 25 دقیقه پرس شدید کنید. او مشکل بدنی ندارد و مشکلش تقسیم انرژی است. پست او، پستی است که خودم بازی می کردم. در بازی با ماشین سازی هم او خسته نشد. آنقدر استارت زد، نفسش گرفت. امروز بهتر از پرسپولیس انرژی خود را تقسیم کرد. او باید به قابلیت هایش مطمئن شود. او سن زیادی ندارد و نمی دانم چرا این بچه 164 سانتی هرجا می پرد، خطای او را می گیرند. هر وقت به هوا می پرد به خرمگاه می گویم الان خطا علیه ما می گیرند. بازیکنان باید از رحمتی و حیدری یاد بگیرند که تمرین کردن کار را پیش می برد. جا دارد از این دو بازیکن هم تشکر کنم که آنقدر تلاش کردند تا مشکلی پیش نیاید.

در ادامه این نشست وقتی خبرنگاری از منصوریان پرسید چرا استقلالی ها صحبت نمی کنند، زرندی مدیر رسانه استقلال در قامت پاسخگویی برآمد و گفت: این مسئله به اسپانسر استقلال برمی‌گردد و یک بحث مدیریتی است و ما چیزی را که به ما ابلاغ می شود را انجام می دهیم.

در ادامه منصوریان نیز در این باره گفت: تیم های ما به لحاظ مالی مشکل دارند. اسپانسر نباید آنقدر قوی باشد که جلوی مصاحبه را بگیرد ولی وقتی می بینیم که منافع مالی ما و پرسپولیس یکی است، باید به این مسئله توجه کنیم. مطمئنا رسانه های تصویری اهمیت زیادی دارند ولی ما در بحث مسائل مالی باید به اسپانسر توجه کنیم. این راهکار دست ما و پرسپولیس نیست. صدا و سیما می تواند با کدخدامنشی این مسئله را حل کند. وقتی به ما می گویند سیاست باشگاه این است، نمی توانیم به آن ورود کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید