Performancing Metrics

نواخته شدن زنگ شکوفه هابا حضور ۳۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی لرستان | اتاق خبر
کد خبر: 371906
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 18:53
زنگ جشن شکوفه ها با حضور ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس لرستان نواخته شد

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، جشن ورود کلاس اولی ها به مدرسه صبح چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد و دانش آموزان و اولیاء آن ها در آموزشگاه خدیجه کبری (س) خرم آباد برگزار شد.

محمد بیرانوند نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و مربیان اظهار داشت: دانش آموزان امانتی بوده که از سوی والدین به دست معلمان سپرده شده اند لذا معلمان باید از این امانت ها به خوبی نگهداری کنند.

وی افزود: درست است که معلمان در حوزه معیشت و منزلت به آنچه که شایسته آن ها است نرسیده اند اما نباید در انجام وظیفه و مسئولیت خود برای تعلیم و تربیت دانش آموزان غافل شوند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای با تاکید بر اینکه اولیاء دانش آموزان نیز باید سهم اولیاء گری خود را به خوبی ایفا کنند، تصریح کرد: گاهی تصور اولیاء بر این است که فرزندان آن ها باید در مدرسه همه چیز را فرا گیرند در حالی که مدرسه قرار است عهده دار یک سوم اوقات فرزندان آن ها باشد لذا اولیاء نیز باید در قبال تعلیم و تربیت فرزندان خود احساس مسئولیت داشته باشند.

بنا براین گزارش، امروز صبح ۳۳ هزار دانش آموز کلاس اولی استان حضور خود را در مدارس جشن گرفتند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید