Performancing Metrics

رکورد تولید سایپا کاشان شکسته شد | اتاق خبر
کد خبر: 373742
تاریخ انتشار: 11 مهر 1395 - 23:06
شرکت سایپا کاشان با تلاش مدیران و کارکنان خود و همکاری شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا توانست رکورد تولید ۵۵۰ دستگاه خودرو در روز را رقم بزند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ، کوروش کوپال، معاون برنامه ریزی تولید و لجستیک سایپا کاشان با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور مدیرعامل محترم گروه و تاکید مدیرعامل محترم سایپاکاشان مبنی بر ضرورت افزایش ظرفیت خطوط تولید و همچنین در راستای رسیدن به برنامه تولید ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در گروه سایپا در سال، شرکت سایپا کاشان توانست با تلاش مدیران و کارکنان خود و همکاری و مساعدت شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا بالاخص شرکت های مگاموتور و سازه گستر، به رکورد تولید ۵۵۰  دستگاه خودرو در روز دست یابد.

وی ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه مدیرعامل سایپا کاشان گفت: امیدواریم با بهبود و تجهیز زیرساخت های لازم و تامین اقلام مورد نیاز از طریق شرکت های قطعه ساز و تامین کننده گروه، شاهد ثبت تولید ۶۰۰ دستگاه خودرو در سال جاری باشیم.

کوپال با اشاره به بهبود فضای کسب و کار حاصل شده در جهت افزایش کمی و کیفی خودروهای تولیدی، از تمامی همکاران در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید