Performancing Metrics

انتقادها از دی بوئر عادلانه نیست | اتاق خبر
کد خبر: 373875
تاریخ انتشار: 12 مهر 1395 - 09:22
اسپالتی:
سرمربی رم پیش از دیدار با اینتر به حمایت از همتای خود روی نیمکت نزاتزوری پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رم و اینتر امشب (یکشنبه) باید در لیگ ایتالیا در دیداری حساس برابر هم به میدان بروند. اینتر در این فصل نتایج سینوسی داشته است. آنها در داربی ایتالیا توانستند یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند ولی در دو دیدار در لیگ اروپا برابر دو تیم نه چندان مطرح شکست خورده‌اند. همین امر باعث شده است تا انتقادات زیادی از دی بوئر مطرح باشد و اسپالتی سرمربی رم نیز به حمایت از این مربی پیش از دیدار حساس دو تیم رم و اینتر بپردازد.

لوچیانو اسپالتی سرمربی رم پیش از این دیدار گفت: باید خودمان را ثابت کنیم و نشان دهیم در سطح خیلی خوبی قرار داریم. اخیرا تمرینات خیلی خوبی داشتیم. در لیگ اروپا برابر آستارا بازی خوبی نشان دادیم و به برد پرگلی نیز دست یافتیم و در مسیر درستی قرار داریم. باید خودمان را بیشتر تحلیل کنیم و ببینیم در چه زمینه هایی نیاز به بهتر شدن داریم و در ادامه به بررسی و آنالیز رقیب روبرو خودمان بپردازیم. برابر تیمی قدرتمند بازی داریم. اینتر نیز مانند رم قوی است. دیر یا زود آنها کیفیت خود را نشان خواهند داد.

او گفت: من شناخت زیادی از دی بوئر ندارم ولی در نگاه اول حدس زدم که او انسان حرفه ای باشد و البته قابل اعتماد. انتقادهایی که از او می شود عادلانه نیست و اگر باشگاهی مثل اینتر او را اخراج کند باید حتما یک دلیل قانع کننده برای آن داشته باشد. او تازه کارش را شروع کرده است و باید به او زمان بدهند. اخبار اخیری که از او شنیدم خوب نبود. نباید انتقاد از مربی ها را در هفته های نخست آغاز کرد. موقعیت هایی در فوتبال وجود دارند که با گذشت زمان بهتر می شوند.

سرمربی رم ادامه داد: ترجیح می‌دهم تا با تیمی هجومی بازی کنیم تا تیمی دفاعی. چرا که اگر خوب کار کنیم می توانیم فضاهای خوبی در زمین حریف به دست آوریم. ولی همین جنبه می تواند در خط دفاع نیز برای ما مشکل ایجاد کند و باید مراقب باشیم تا دروازه ما باز نشود.

سرمربی جالوروسی ادامه داد: من انتقادهایی که از تیم می شود را قبول دارم و فکر می کنم خیلی از انتقادهایی که از تیم می شود به خاطر این باشد که ابتدای فصل هستیم. به زودی شرایط خوبی به دست می آوریم و در ادامه فصل می توانیم بهتر از قبل شویم.

او در پایان درباره غایبان و مصدومان تیمش گفت: تنها توماس فرمائلن را در اختیار نداریم و باید هفته بعد شرایط او را بررسی کنیم تا میزان دوری او از فوتبال مشخص شود.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید