Performancing Metrics

عملکرد ضعیف BBC در رئال مادرید | اتاق خبر
کد خبر: 374306
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 11:44
سه مهاجم اصلی رئال مادرید در این فصل آمار خوبی را بر جای نگذاشتند.

کریم بنزما گرت بیل کریستیانو رونالدو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید یکشنبه هفته جاری برابر ایبار به چهارمین تساوی پیاپی‌اش دست یافت. عملکرد BBC (گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو) در این نتایج تاثیرگذار بوده است.

بیل مهاجم ولزی مادرید از دو مهاجم فرانسوی و پرتغالی بهتر کار کرده است. او در پنج گل تیمش در این فصل تاثیرگذار بوده است. بیل در هشت بازی که برای سفیدپوشان به میدان رفته، سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. یعنی بیل نیمی از گل های BBC  را در این فصل به ثمر رسانده است. فصل گذشته و تا هفته هفتم، سه مهاجم مادرید 13 گل به ثمر رسانده بودند اما در فصل جاری آمار گلزنی شان به نصف رسیده است.

رونالدو به علت آسیب دیدگی در فینال یورو 2016، تنها در 6 بازی مادرید حضور داشته و سه گل به ثمر رسانده است. جالب اینجاست که او در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر گلزنی کرده است. او دو گل در این رقابت ها و یک گل در لالیگا به ثمر رساند. این دو گل برای مدافع عنوان قهرمانی ارزشمند بود. رونالدو در هر دو بازی لیگ قهرمانان برابر تیم های اسپورتینگ لیسبون و بوروسیا دورتموند گلزنی کرد.

بنزما بدترین وضعیت را در بین این سه مهاجم دارد. مهاجم فرانسوی همچون بیل در هشت بازی حضور داشته و تنها دو گل به ثمر رسانده است (هر دو بار در لالیگا گلزنی کرد.)  بنزما در هیچ یک از هشت دیدار، 90 دقیقه بازی نکرده است. سه بازی را از روی نیمکت شروع کرده و در پنج بازی که در ترکیب اصلی حضور داشت، تعویض شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید