Performancing Metrics

ترابیان: نیازمند حمایت‌های بیش از پیش برای اجرای برنامه‌های آتی فوتسال هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 374338
تاریخ انتشار: 14 مهر 1395 - 16:53
نباید در باد عنوان سومی جام جهانی به خواب فرو رویم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: افتخاری که تیم ملی فوتسال به دست آورد حاصل سالها تلاش و تجارب گذشتگان، زحمات کادر فنی و مدیریت هایی که پشت این کادر بودند، بود.

عباس ترابیان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عباس ترابیان گفت: جام جهانی خیلی خوبی را بازیکنان و کادر فنی تجربه کردند. یک اتفاق خاص رخ داد و بدون شک کسب افتخار بزرگ و عنوان سومی جام جهانی کلمبیا حاصل تجارب سال‌های گذشته، زحماتی که کادر فنی کشیده و مدیریت هایی که پشت این کادر بودند، است و در نهایت نتیجه ای را به بار آورده که این نتیجه مسئولیت سنگین و خطیری را به همراه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به افتخاری که ملی پوشان به دست آورده اند، اکنون کل دنیا، مسئولین و تیم های حاضر در مسابقات انتظارشان از ما تغییر کرده و دیگر نمی‌توان ضعیف ظاهر شد. مردم دنیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و در حد و اندازه این عنوان انتظار دارند که در میادین آتی ظاهر شوند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: برای اینکه بتوانیم در میادین مهم پیش روی خود طی سال‌های آتی موفق باشیم و به عنوان حریف سرسخت و قدر به میدان مسابقه رویم، نیازمند برنامه ریزی ویژه‌ای هستیم. قدر مسلم بازیکنانی که در کلمبیا افتخارآفرین بودند، برای جام جهانی دیگر حضور نخواهند داشت. باید از اکنون یک برنامه ویژه برای تیم ملی زیر ۲۰ سال که در مسابقات آسیایی آینده شرکت می‌کند طراحی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. بازی‌های تدارکاتی، موارد فنی، حمایت باشگاه‌ها، نحوه حضور بازیکنان و استفاده کادر فنی از آنها باید طی یک برنامه ریزی مفصل و فنی با حضور رئیس فدراسیون، رئیس سازمان لیگ بررسی و توسط کارشناسان تصویب شود تا بتوانیم فعالیت خود را شروع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز برای شروع تمرینات فوتسال خیلی دیر است گفت: تمام دنیا فعالیت‌های خود را برای مسابقات آسیایی و جام جهانی آغاز کرده و ما نیز باید از همین امروز برنامه های خود را آغاز کنیم. معتقدم امروز دیر است و باید با برنامه ریزی دقیق روند فعالیتهای تمرینی و دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: نباید در باد این موفقیت بخوابیم و باید کار را از همین امروز شروع کنیم. تیم ملی زیر ۱۷ سال در المپیک ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت و باید برنامه های اجرایی‌اش به زودی استارت بخورد. دیگر دنیا از ما توقع ندارد که در مسابقات حاضر شویم و بدون موفقیت عرصه رقابت‌ها را ترک کنیم. فوتسال خودش را به دنیا، مردم ایران و مسئولین فدراسیون ثابت کرده و اکنون زمان آن است که از سوی مسئولین فدراسیون حمایت شویم تا پاسخگوی این انتظار به وجود آمده باشیم. بر همین اساس فردا در فدراسیون حضور خواهم داشت و با مسئولین صحبت خواهم کرد تا ببینم دیدگاهشان برای فوتسال چیست و چه برنامه ای را باید در دستور کاری خود قرار دهیم.

وی از مذاکره با با ۱۰ کشور مختلف برای برگزاری دیدارهای دوستانه خبر داد و گفت: در کلمبیا با ۱۰ کشور مختلف صحبت کردم و خواستار همکاری های مختلفی در زمینه های تیم های بزرگسالان، بانوان و تیم‌های پایه شدم که کشورهای فوق از برنامه‌های ما استقبال کردند. به نظر این جلسات زمانی نتیجه می دهد که بتوانیم برنامه مدون خود را پیاده کنیم و با برگزاری اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم های قدرتمندی را آماده و به مسابقات اعزام کنیم.

ترابیان در پایان گفت: از صداوسیما بخاطر برنامه ویژه‌ای که برای فوتسال در نظر گرفته‌اند، همچنین از روابط عمومی فدراسیون بخاطر  اهمیت و برنامه هایی که برای استقبال از تیم ملی فوتسال انجام داده است تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از حمایت‌های مهدی تاج، علی کفاشیان، مردم عزیز ایران و تمامی افرادی که در این مدت حامی تیم ملی فوتسال بودند تشکر می‌کنم چرا که حمایت این عزیزان باعث شد تا ما در عرصه بزرگ جام جهانی موفق باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید