Performancing Metrics

دلیل وزنه زدن بهداد سلیمی در مسابقات قهرمانی آسیا | اتاق خبر
کد خبر: 375052
تاریخ انتشار: 18 مهر 1395 - 08:08
قهرمان المپیک لندن گفت: از آنجا که در مسابقات قهرمانی جهان چند رقیب گردن کلفت دارم، در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 هم وزنه می‌زنم تا رکوردهای خوبی از خود بجا بگذارم.

بهداد سلیمی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهداد سلیمی درباره ی هدف گذاری‌اش برای سال 2017 بیان کرد: هدفم مسابقات آسیایی  و جهانی 2017 است. سطح مسابقات جهانی در فوق سنگین بالا رفته و 4-5 رقیب گردن کلفت دارم ، از آنجا که  باید در مسابقات جهانی به فکر رقابت و کسب مدل طلا باشم بنابراین نزدیک شدن به رکوردها سخت است ، از این رو اگر شرایط تمرینیام مطلوب باشد ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنم تا رکورد های خوبی از خود بجا بگذارم.

او افزود: تمریناتم را انجام می دهم تا به آمادگی مطلوب برسم و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم. اگر تا آن زمان به شرایط مطلوب نرسیدم فقط در مسابقات جهانی شرکت خواهم کرد.

او دربارهی آغاز تمریناتش نیز گفت: از آنجا که در لیگ تیمی ندارم و فاصله تا آغاز مسابقات بینالمللی نیز زیاد است فعلا کار با وزنه زود است. اکنون تمرینات بدنسازی را انجام می دهم تا شرایط برای آغاز تمرینات وزنه مهیا شود.

وزنه بردار فوق سنگین ایران با اشاره به اینکه نفرات اصلی تیم ملی از دی ماه به اردوی تیم ملی اضافه می شوند، تاکید کرد: بازی های المپیک اول شهریور به پایان رسید و اگر تا دی ماه تمرین نکنیم دچار افت شدید بدنی می شویم بنابراین باید خودمان تمرینات را استارت بزنیم تا به حداقل آمادگی برسیم و بعد با اضافه شدن به اردوی تیم ملی کارمان را ادامه دهیم.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که از سوی تیم ملی حفاری برای پیوستن به این تیم صحبتی نشده است، گفت: خیر، تا امروز که خبری نشده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید