Performancing Metrics

دستور پادشاه سعودی برای بهبود چهره ریاض | اتاق خبر
کد خبر: 375596
تاریخ انتشار: 22 مهر 1395 - 19:34
پادشاه عربستان سعودی در اقدامی نمایشی و در راستای بهبود چهره جنایتکار این رژیم دستور داد که مجروحان حملات اخیر یمن به خارج از این کشور اعزام شوند.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از العربیه، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در تلاش برای بهبود وجهه این کشور پس از جنایات ریاض در بمباران صنعاء در اقدامی مضحک دستور داد که مجروحان حملات اخیر صنعاء برای درمان به خارج از یمن منتقل شوند.

گفتنی است که در حمله جنگنده های ائتلاف ضد یمن به مراسم عزاداری و ترحیم پدر «جلال الرویشان» وزیر کشور یمن در جنوب صنعاء که چند روز پیش رخ داد، بیش از ۷۰۰ شهروند بیگناه یمنی شهید و زخمی شدند.

عربستان سعودی به بهانه بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت، با حمایت برخی کشورهای عربی و غربی تجاوز گسترده ای را به مناطق مختلف یمن آغاز کرده است.

این حملات از ششم فروردین سال ۹۴ تاکنون آغاز شده است و سعودی ها در این حملات از سلاح های مرگبار و ممنوعه علیه شهروندان بیگناه مردم یمن استفاده کرده اند. سلاح هایی همچون بمب خوشه ای و فسفری که نهادهای حقوق بشر بارها نسبت به آن واکنش نشان داده اند. در جریان این حملات هزاران شهروند بیگناه یمنی که اغلب آنها زنان و کودکان هستند به شهادت رسیده اند.  

منبع: مهر

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید