Performancing Metrics

ویسی: در سپاهان هیچ چیز سر جایش نیست | اتاق خبر
کد خبر: 375913
تاریخ انتشار: 25 مهر 1395 - 19:59
از خداحافظی نویدکیا ضربه خوردیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش از خداحافظی نویدکیا به شدت ضربه خورده است.

عبدالله ویسی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی پس از شکست ۲ برصفر برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی پایاپایی بود. ما به روی کار تاکتیکی گل نخوردیم و متاسفانه به لحاظ روحی روانی وقتی گل اول را دریافت کردیم بازی از دست‌مان خارج شد.

وی افزود: اصلا روز خوبی نداشتیم و از خداحافظی نویدکیا به شدت ضربه خوردیم و گل ذوب آهنی‌ها هم روی ارسال زده شد. این در حالی بود که ما روی برنامه‌ها کار کرده بودیم و به همین دلیل می‌گویم که بازی پایاپایی داشتیم. ما می‌توانستیم با این پیروزی چند پله بالا برویم اما متاسفانه شکست خوردیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که وضعیت محرم نویدکیا چگونه است گفت: محرم تصمیم خودش را گرفته و خودش دوست داشت برود اما مشکل اینجا بود که روز بازی این خبر را اعلام کرد. اما یک سری آدم‌ها دخالت کردند و نگذاشتند کارها پیش برود.

وی افزود: در تمام دنیا خداحافظی بازیکنان رسم است و خود محرم به این نتیجه رسیده که می‌خواهد برود و بودن یا نبودن او به کسی ارتباط ندارد. یک سری مسائل در سپاهان وجود دارد و متاسفانه عده‌ای پا را از گلیم خود درازتر می‌کنند. چرا ۴ تا آدم باید تصمیم بگیرند. این اتفاق به کل مجموعه آسیب می‌رساند. ما گفتیم در تیم انقلاب بشود و تیم جوان شود. اما اینکه هر کسی حرف بزند، هم ظلم به باشگاه است و هم به کارگران فولاد مبارکه.

ویسی درباره وضعیت دروازه‌بان سپاهان و اشتباهات او اظهار کرد: گل دوم روی اشتباه شجاع صورت گرفت و دروازه‌بان اشتباهی نکرد. این گل را هر گلری دریافت می‌کرد. من نمی‌گویم که اشتباهات او کم بوده اما روی این گل حداقل او مقصر نبوده است.

سرمربی سپاهان گفت: از همان ابتدا به دلیل اینکه تعدادی از هواداران روبه‌روی هتل تجمع کرده بودند و صحبت‌هایی می‌کردند، تیم روحیه نداشت و بازنده می‌شدیم. مدیریت سکویی همین است و هوادار سپاهانی واقعی شاید به ورزشگاه نیاید و در خانه نشسته باشد و دعا کند. متاسفانه در سپاهان هیچ چیز سرجایش نیست. فضا برای عده‌ای باز شده و قطعا این عده سپاهانی نیستند. سپاهانی‌های بزرگ در خانه دعا می‌کنند اما این را بدانید اگر من بروم کس دیگری بیاید، این مدیرعامل برود و مدیرعامل دیگری بیاید، این هیات مدیره برود و هیات مدیره دیگری بیاید، تا وضعیت این گونه باشد چیزی درست نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواسته و گفته تا این پرداخت نشود نمی‌آید. ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به فردی داده که شانتاژ کند. ۴ تا معلوم‌الحال تیم را این گونه کردند. من سوالم این است که فلان بازیکنی که می‌گویند متعصب است کجا رفته و آیا می‌دانند که به چه دلیل رفته؟

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید