Performancing Metrics

بحرینی‌ها میزبانی خوبی از ما داشته‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 376128
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 02:24
سرپرست تیم ملی جوانان:
سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان گفت: مردم و مسئولان بحرین استقبال ویژه‌ای را از تیم ملی فوتبال ایران انجام دادند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهزاد آزاد درباره شرایط تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از دیدار با ژاپن در مرحله گروهی مسابقه‌های قهرمانی فوتبال آسیا به میزبانی بحرین اظهار کرد: ساعت 11 صبح امروز به وقت بحرین جلسه آنالیز فنی برگزار شد و ساعت 16:30 به وقت محلی آخرین تمرین‌مان را پیش از دیدار با ژاپن انجام می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در طول روزهای گذشته ایرانیان حاضر در بحرین از تیم ملی ایران استقبال کرده‌اند، گفت: ایرانیان چندان زیادی از تیم ملی استقبال نکردند اما مردم بحرین به شدت ما را دوست دارند و به بازیکنان تیم ملی ابراز علاقه می‌کنند. در حال حاضر شرایط تیم ملی در بحرین بسیار خوب است.

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران با اشاره به استقبال خوب بحرینی‌ها افزود: در هتل بسیار خوبی اسکان یافته‌ایم و اتوبوس ویژه‌ای در اختیار ما قرار داده شده است. زمین تمرین، غذا و امکانات در سطح بسیار خوبی است و بحرینی‌ها به خوبی از تیم ملی میزبانی کرده‌اند.

آزاد در واکنش به اینکه پیش از این نگرانی‌هایی درباره نحوه میزبانی بحرینی‌ها وجود داشت گفت: شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع مسابقه‌ها به فریدون معینی رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اطمینان داده بود که هیچ مشکلی برای تیم ملی فوتبال ایران به وجود نمی‌آید و تا به حال هم بهترین نوع میزبانی را از ما انجام داده‌اند. در روز ورود به بحرین مستقیما وارد CIP شدیم و بدون اینکه چمدان‌ها و وسایل بازیکنان بررسی شود، به هتل منتقل شدیم و در کمترین زمان از فرودگاه عبور کردیم.

او درباره دیدار ایران و ژاپن نیز گفت: اگر بتوانیم این بازی را پیروز شویم، به طور حتم راهی مرحله حذفی خواهیم شد. بازی سختی در انتظار ماست اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید