Performancing Metrics

تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان ایران در راه آلمان | اتاق خبر
کد خبر: 376133
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 03:17
رییس انجمن راگبی از اعزام تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان زیر 22 سال ایران به اردوی تدارکاتی و مسابقات دوستانه آلمان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن میرزا آقابیک اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است تیم بانوان زیر 22 سال هشتم آذرماه به منظور برگزاری سه دیدار دوستانه و یک اردوی تدارکاتی به برلین آلمان سفر کند. به این منظور اردوی دوم این تیم ماه آینده در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود : این تیم هشتم آذر به آلمان سفر می کند و در شهر برلین دو دیدار دوستانه با دو باشگاه خواهد داشت و سپس یک بازی تدارکاتی با تیم ملی زیر 22 سال این کشور برگزار خواهد کرد.

رییس انجمن راگبی گفت: نازنین حسینی به عنوان سرمربی و مرضیه افتخاری و آتوسا میرهادی این تیم را هدایت می کنند. اسما فخری ، اسما باباجانی ، پریسا گراوند ، مونا میدانی ، زهرا راستگو مقدم ، مطهره صفاری ، غزاله سرچشمه ، مهدیه دهقان ، شقایق زینعلی ، زهرا کلهر ، مهرسا خلفی ، ام البنین محسنی ، شیدا داداشی ، هانیه علی نژاد ، هانیه مکی نیز بازیکنان تیم اعزامی به آلمان خواهند بود.

وی در پاسخ به این سوال که در این سفر کدام یک از مسئولان فدراسیون همراه تیم ملی به آلمان خواهند رفت؟ گفت: من و آقای علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی نیز همراه تیم به آلمان می رویم و قرار است تا در آنجا رایزنی هایی را برای برگزاری کارهای مشترک و بازیهای رفت و برگشت با این کشور انجام دهیم.

میرزاآقابیک ادامه داد: از هم اکنون با همتای آلمانی صحبت کرده ایم تا زمانهای ملاقاتی را با مسئولان ورزشی این کشور و البته راگبی هماهنگ کند تا در زمان حضورمان در این کشور بتوانیم بهترین بهره را ببریم و مذاکراتی راهگشا برای آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید