Performancing Metrics

دلیل فضلی برای نزدیک بودن رکوردهایش به وزنه‌برداران 105 کیلوگرم | اتاق خبر
کد خبر: 376334
تاریخ انتشار: 27 مهر 1395 - 23:44
وزنه‌بردار جوان دسته فوق سنگین ایران گفت: از آنجا که از دسته 105 کیلوگرم به فوق سنگین آمده‌ام هنوز وزنم به شرایط ایده‌آل نرسیده و اگر این اتفاق ببیفتد، رکوردهایم بهتر می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیرحسین فضلی درباره اینکه رکوردهایی که در رکوردگیری به ثبت رساند مشابه نتایج وزنه‌برداران دسته 105 کیلوگرم بود، بیان کرد: به تازگی به دسته فوق سنگین آمده‌ام. هنوز وزنم نسبت به وزنه‌برداران دسته فوق سنگین بسیار پایین است و اگر فرصت بیشتری داشتم که وزنم بالاتر بیاید شرایط رکوردی‌ام بهتر می‌شد.

او ادامه داد: البته در تمرین‌ها تاکنون رکوردهای 166 کیلوگرم در یک ضرب و 215 کیلوگرم در دو ضرب را نزده بودم و توانستم در رکوردگیری این وزنه‌ها را بزنم. در کل به نظرم نتایج رکوردگیری خوب بود و سرمربی تیم ملی نیز از عملکرد وزنه‌برداران راضی بود.

فضلی با بیان اینکه هدفش حضور در بازی‌های آسیایی 2018 است، تصریح کرد: اکثر وزنه‌برداران در فکر بازی‌های آسیایی 2018 هستند. هدف من هم این رقابت‌هاست و می‌خواهم تلاش کنم که به رکوردهای خوبی برسم و بتوانم در بازی‌های آسیایی 2018 حضور داشته باشم.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند فرصت خوبی برای او فراهم شده تا بتواند در دسته فوق سنگین بزرگسالان حرفی برای گفتن داشته باشد، گفت: این طور نیست که دسته فوق سنگین خالی باشد. وزنه‌برداران زیادی مانند محسن بهرام‌زاده و رامین ربیعی هستند که در خانه تمرین می‌کنند . همیشه در فوق سنگین رقابت بسیار نزدیک بوده و همه تلاش می‌کنند تا صاحب دوبنده تیم ملی شوند. با این حال من هم تلاش می‌کنم که بتوانم در رده بزرگسالان ملی‌پوش شوم.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید