Performancing Metrics

به خاطر انریکه 10 کیلو لاغر کردم | اتاق خبر
کد خبر: 376495
تاریخ انتشار: 28 مهر 1395 - 13:13
نولیتو:
هافبک منچسترسیتی اظهار کرد فوتبالش را مدیون لوییس انریکه است و به خاطر این مربی 10 کیلو لاغر کرده است.

نولیتو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچسترسیتی چهارشنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا به میدان برود. این دیدار قرار است در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود.

نولیتو که در تیم دوم بارسلونا و سلتاویگو با لوییس انریکه کار کرده است، رابطه خوبی با این مربی دارد. او در تابستان در آستانه پیوستن به بارسلونا بود ولی ترجیح داد به منچسترسیتی برود. نولیتو درباره کار با انریکه گفت: زمانی با او روبرو شدم که دوران فوتبالی من تمام شده و دیگر امیدی به فوتبالم نداشتم. او خیلی با من صحبت کرد. دو بار در تیم دوم بارسلونا و سلتاویگو با او کار کردم. انریکه نیز همیشه نشان داد که اعتماد خاصی به من دارد. او فوتبالی را به من نشان داد که پیش از آن تجربه نکرده بودم. حقیقت این است که تا آن زمان خیلی اضافه وزن داشتم. انریکه به من توصیه کرد ۱۰ کیلو وزن کم کنم و من هم به توصیه او گوش دادم. به هیچ وجه آسان نبود ولی تغییر دادن عادات، نتیجه خوبی نیز برای من در پی داشت. 

نولیتو ادامه داد: انریکه هر روز با من بود و همیشه نصیحت های خوبی به من می کرد. قبل از آشنایی با او، نوشابه و کیک و نان و خوراکی های زیادی مصرف میکردم که برای بدنم مناسب نبود ولی بعد از ملاقات با انریکه، رویه خودم را تغییر دادم و بهتر شدم. تقابل با او در لیگ قهرمانان اروپا، اتفاق ویژه ای برای من است. خیلی خوشحالم بار دیگر با این مربی روبرو می شوم. خیلی به او مدیون هستم ولی در بازی چهارشنبه شب می خواهم به او نشان بدهم چقدر پیشرفت کردم و بهتر شدم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید