Performancing Metrics

لینک اند کو ، یک برند مدعی از چین | اتاق خبر
کد خبر: 376610
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 02:11
۲۰ اکتبر روزی است که شرکت چینی جیلی اقدام به رونمایی از برند جدید لینک اند کو (Lynk & Co) در برلین خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend، این برند جدید برای بازار چین به تولید کراس اوور خواهد پرداخت اما نیم نگاهی هم به بازار اروپا و آمریکا دارد.

LYNK & CO

LYNK & CO

گزارش ها حاکی از آن است که جیلی که سهامدار اصلی ولوو نیز می‌باشد از فناوری این شرکت سوئدی و پلتفرم CMA آن برای محصولات کامپکت استفاده خواهد کرد. به گزارش رویترز تولیدات این برند جدید در بازار چین بیشتر برای اقشار متوسط بوده و در کنار کراس اوور در آینده سدان نیز تولید خواهد کرد.

پلتفرم CMA ولوو طیف وسیعی از پیشرانه ها شامل الکتریکی، هیبریدی، دیزلی و بنزینی را پشتیبانی می‌کند. کانسپت های S40 سدان و XC40 کراس اوور که در اوایل سال جاری در سوئد رونمایی شدند بر روی همین پلتفرم سوار شده اند.

LYNK & CO

LYNK & CO

با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره لینک اند کو در دسترس نیست اما با استناد به صحبت های شرکت مادر می‌توان دریافت که خبری از خط مشی سنتی چینی ها در تولید، بازاریابی و فروش نیست.

آلن ویسر، مدیرعامل لینک اند کو در مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد گفته است : « زمان تغییر فرا رسیده. ما به جهان متصل می‌شویم و در این جهان قلب خودرو موتور نیست بلکه ارتباطات است. »

این شرکت تمرکز اصلی خود را بر دنیای فناوری اطلاعات گذاشته و از یک پلتفرم دیجیتالی برای خودروهایش استفاده خواهد کرد. با توجه به گفته های مسئولان لینک اند کو مبنی بر امکان ارتقا خودرو توسط مالکان و گشودن دریچه ای جدید در دنیای خودرو اینطور استنباط می‌شود که این شرکت از نرم افزار اوپن سورسی مشابه خودروسازی تسلا استفاده خواهد کرد.

قطعا تا فردا و با انتشار جزییات بیشتر، دانسته های ما درباره این برند چینی تازه وارد نیز بیشتر خواهد شد.

 

منبع : اخبار خودرو

 
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید