Performancing Metrics

مطمئنم روزی با تیم ملی به قهرمانی خواهم رسید | اتاق خبر
کد خبر: 376722
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 17:44
گریزمان:
مهاجم تیم فوتبال اتلتیکومادرید، از قهرمانی به همراه تیم ملی فرانسه در آینده مطمئن است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتوان گریزمان درباره دیگو پابلو سیمئونه، تفاوتش با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و تیم ملی فرانسه صحبت کرد. مهاجم اتلتیکومادرید گفت: برای نزدیک شدن به مسی و رونالدو باید عناوین بیشتری کسب کنم. هدفم بهتر شدن نسبت به سال گذشته است. در مسیر درستی قرار گرفته‌ام. برای نخستین بار در دوران ورزشی‌ام در یک ماه 6 گل به ثمر رسانده‌انم. پیش از این آمار گلزنی‌ام به یک یا دو گل می‌رسید. امیدوارم به این روند ادامه دهم.

بازیکن فرانسوی درباره تفاوت اتلتیکو با رئال مادرید و بارسلونا، اظهار کرد: رئال مادرید و بارسا از لحاظ اقتصادی قدرتمند هستند و درباره این دو تیم بیشتر صحبت می‌شود، اما برای من اتفاقاتی که در زمین بازی می‌افتد، مهم است. هر سال با این دو تیم در حال رقابت هستیم. سال گذشته در هفته سی و ششم با بارسا هم امتیاز بودیم و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. نام باشگاه برایم جذابیتی ندارد.

گریزمان به تمجید از سرمربی اش پرداخت و افزود: سیمئونه باعث پیشرفتم شد. زمانی که سرمربی ام از من به عنوان بهترین بازیکن سال گذشته یاد می کند تحت تاثیر قرار می گیرم. خوشحالم که سرمربی ام درباره ام این گونه فکر می کند. سیمئونه پست من را تغییر داد و از لحاظ فیزیکی در شرایط بهتری قرار گرفتم. بازی کردن در محوطه جریمه را دوست دارم. باز هم می خواهم از سیمئونه چیزهای جدیدی یاد بگیرم.

مهاجم اتلتیکو درباره توپ طلا گفت: روزنامه نگاران به بازیکن مورد نظر رای خواهند داد. با فکر توپ طلا به خواب نمی روم. تنها تلاش می کنم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و تا جایی که بتوانم گلزنی کنم.

فرانسه در دیدار نهایی یورو 2016 در کشور خود مغلوب پرتغال شد و از فتح جام ناکام ماند، اما گریزمان به عنوان بهترین بازیکن و برترین گلزن این رقابت ها انتخاب شد. بازیکن فرانسوی دراین باره اظهار کرد: در آن شب پس از شکست در فینال از من سوال هایی درباره جایزه فردی پرسیده شد، اما من غمگین بودم. خیلی ناراحت بودم و نه به توپ طلا و نه کفش طلا فکر می کردم. اکنون باید ببینیم روزنامه نگاران چه کسی را انتخاب خواهند کرد. فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتم و گل های زیادی را به ثمر رساندم.

مهاجم قرمز و سفیدپوشان درمورد تیم ملی گفت: جام جهانی برزیل اولین حضورم در یک تورنمنت بزرگ بود. رقابت های مهمی بود. همه چیز جدید بود و در گروه خیلی سختی قرار داشتیم. حذف در یک چهارم نهایی ناکامی بزرگی بود. پیش از بازی از خطر ضربه ایستگاهی باخبر بودیم و دروازه مان نیز این چنین باز شد. همه ناراحت بودیم. در یورو اشتیاق بیشتری برای فتح جام داشتیم. پس از جام جهانی می خواستیم در یورو چهره متفاوتی از خود را به نمایش بگذاریم. پس از فینال به دنبال دلداری دادن به هم تیمی هایم بودم. برای من از همه مهمتر این بود که به دوستانم فهماندم تیم مان تمام نشده است. مطمئن هستم جامی را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید