Performancing Metrics

نمی‌دانم چرا روی بازیکنانی که ما جذب کرده‌ایم حساسیت وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 376724
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 - 18:00
کارخانه:
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اعتراضی که نسبت به حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم من صورت می‌گیرد را متوجه نمی‌شوم، مگر من سال‌های گذشته صحبتی نسبت به تیم‌های دیگر که بازیکنان ملی‌پوش را داشته‌اند می‌کردم؟

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مصطفی کارخانه بعد از پیروزی تیمش در هفته اول لیگ برتر والیبال برابر شهرداری تبریز گفت: خوشحالم بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تیم من مستحق پیروزی در این مسابقه بود. تیم ما به تازگی از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آمده بود و با همین نفرات در این رقابت‌ها حاضر بود. بازی امروز افت و خیز زیادی داشت و به دلیل اینکه اولین بازی هر دو تیم در لیگ بود، استرس هم در بین بازیکنان وجود داشت. تیم شهرداری تبریز هم یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

کارخانه درباره این موضوع که گفته می‌شود تیم بانک سرمایه تمامی بازیکنان ملی‌پوش را به خدمت گرفته است گفت: از اینکه بازیکنان شاخص را در اختیار داریم، بسیار خوشحالم. مگر من در سال‌های گذشته به تیم‌هایی که بیشتر بازیکنان ملی را در اختیار داشتند اعتراضی می‌کردم که الان آن‌ها این موضوع را می‌گویند. بازیکنانی مانند موسوی برای باشگاه ما برند هستند و جمع کردن و بازی گرفتن از این بازیکنان هنر بزرگی است.

او در ادامه افزود: خوشحالم که بانک سرمایه این لیاقت را دارد که از این بازیکنان بهره ببرد. من همیشه دوست داشتم اخلاق‌مدار باشم و هیچ گاه اخلاق را نبازم و امیدوارم با همین بازیکنان بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشیم. فقط نمی‌دانم چرا دیگران روی بازیکنانی که ما جذب کرده‌ایم تا این حد حساسیت دارند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید