Performancing Metrics

تکذیب تجمع کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران از سوی رئیس هیات مدیره | اتاق خبر
کد خبر: 376798
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 03:43
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران، تجمع کارکنان این شرکت را تکذیب کرد و گفت: دریافت به موقع حقوق، حق مسلم کارگران زحمتکش است اما برخی افراد این کارگران را تحریک می کنند.

اتاق خبر:حمید محمودی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این رابطه توضیح داد: نزدیک به 30 تن از کارکنان شرکت به نمایندگی از دیگر کارکنان به دفتر اینجانب مراجعه کرده و گفتند، براساس شنیده ها، تا آذرماه امسال خبری از پرداخت حقوق نیست، در حالی که دیروز(چهارشنبه) حقوق مردادماه کارکنان این شرکت پرداخت شده است.
وی افزود: هیچگونه تجمعی در دو روز گذشته در این شرکت برگزار نشده و کارگران فقط براساس شایعاتی که به گوششان رسیده بود به دفتر مدیریت این شرکت مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: با توجه به صحبت های انجام شده با کارگران، شرایط و وضعیت شرکت برای آنها تشریح شده و آنها نیز موقعیت کنونی گروه ملی را پذیرفته و به محل کار خود بازگشتند.
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران ادامه داد: اگرچه دریافت حقوق، حق مسلم کارگران است اما هر شرکتی مشکلات داخلی خود را دارد و نباید در شرایط سخت برخی افراد کارگران را تحریک کنند.
وی افزود: هیات مدیره، مشکلات کارگران را درک کرده و سعی دارد هر ماه حقوق کارگران را در روز مشخصی پرداخت کند و شرایط را به نوعی پیش ببرد که حقوق معوق آنها نیز جبران شود.
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران با بیان اینکه اکنون 25 درصد از دستگاه های شرکت فعال است، خاطرنشان ساخت: برخی مواقع شایعاتی مبنی بر تعطیلی شرکت مطرح می شود که شایعات کذبی است زیرا واحد فولاد سازی، لوله سازی و تیرآهن شرکت به صورت کامل در خط تولید قرار داشته و فقط خط کوثر از سه شنبه این هفته به دلیل انجام تعمیرات و خط 1 نیز به دلیل نبود میلگرد، متوقف شده است.
وی به صادرات این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به هدفگذاری سال جاری، نزدیک به 6 هزار تن برای صادرات تیرآهن فوق سبک( کمتر از 100 کیلو) برنامه ریزی شده است که چهار هزار تن به عراق صادر شده و 2 هزار تن دیگر نیز در حال بارگیری است.
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: در شرایط کنونی پیش بینی می شود این شرکت بتواند، روزانه 250 هزار تن تیرآهن صادر کند که تحقق این مهم، تاثیر بسزایی در بهبود شرایط اقتصادی شرکت و کارکنان دارد.

** مدیرعامل بانک ملی: گروه ملی فولاد تحت مدیریت و مالکیت دادستانی است
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر برخی سایت های خبری و در فضای مجازی از توقف خط تولید گروه ملی فولاد ایران خبر داده و اعلام کرده بودند که «قطب فولاد کشور بدلیل مسایل مربوط به اختلاس سه هزار میلیاردی به بانک ملی واگذار شده بود»؛ اما «محمدرضا حسین زاده» مدیرعامل بانک ملی ایران شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد که «گروه ملی فولاد تحت مدیریت و مالکیت دادستانی است و این بانک هیچگونه تصرف و نقشی در تصمیم گیری ها ندارد زیرا به بانک ملی منتقل نشده است.»
کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز، کیلومتر ۹ جاده اهواز به خرمشهر قرار دارد.

ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید