Performancing Metrics

قاره پیمایی کیوان ساکت با موسیقی ایرانی | اتاق خبر
کد خبر: 376904
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 17:45
آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی برای برگزاری یک تور بین المللی موسیقی ایرانی به چند کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی سفر می کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر کیوان ساکت  با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تا یک ماه آینده برای برگزاری کنسرت های بی کلام به کشورهای هنک کنگ و چین سفر خواهم کرد. این در حالی است که بعد از برگزاری این برنامه ها برای برپایی چند کنسرت دیگر با همراهی ساز پیانو سروش عادل خواه  در لندن برنامه ای را اجرا خواهیم کرد و بعد از آن نیز در شهرهای تورنتور و مونترال میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: البته بعد از بازگشت از این تورهای بین المللی برنامه ریزی هایی برای برپایی کنسرت هایی در ایران انجام دادیم که به تبع آن یک خواننده جدید نیز به گروه اضافه می شود. ضمن اینکه تمامی این برنامه ها در قالب ارکستر بزرگ انجام خواهد گرفت که با توجه محتوای آن فکر می کنم با استقبال مخاطبان روبه رو خواهد شد. چرا که این رپرتوارها در مقایسه با برنامه های قبلی با محتوایی کاملا متفاوت به مخاطب ارائه می شود. البته ما چند روز بعد از برگزاری کنسرت در ایران که به احتمال فراوان دی و بهمن ماه خواهد بود سفری نیز به آمریکا برای برگزاری چند کنسرت بی کلام خواهیم داشت که جزییات آن را بعدا اعلام می کنم.

این نوازنده در در بخش دیگری از صحبت های خود با ابراز امیدواری از انتشار کتاب «ردیف های کاربردی موسیقی ایرانی» توضیح داد: امیدوارم این کتاب قبل از آغاز تورهای بین اللمللی رونمایی شود. ضمن اینکه بنده این افتخار را داشتم که خط روی جلد کتاب با هنرمندی استاد امیرخانی و مقدمه اثر با نگارش کامبیز روشن روان و زنده یاد فرهنگ شریف انجام گرفته است. بنده در این اثر تلاش کرده ام با پیروی از اساتید بزرگ موسیقی ایرانی که همواره برای به روز کردن ردیف های موسیقی تلاش می کردند به سهم خود گامی در جهت به روز کردن این ردیف های موسیقایی که شاید در نگاه اول کاربرد اجرای زنده ندارند، بردارم.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید