Performancing Metrics

دشمنان در حال استقرار در افغانستان هستند | اتاق خبر
کد خبر: 376916
تاریخ انتشار: 30 مهر 1395 - 19:20
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید