Performancing Metrics

در سپاهان همه از ما برد و قهرمانی می‌خواهند | اتاق خبر
کد خبر: 376995
تاریخ انتشار: 1 آبان 1395 - 06:42
ویسی:
سرمربی سپاهان می‌گوید در این تیم همه انتظار پیروزی و قهرمانی از آن ها داردن و بازیکنان هم باید بدانند بازی در آن مشکل است.

عبدالله ویسی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: با توجه به شرایط تیم در دو بازی گذشته، بازیکنان روی این بازی تمرکر کردند، به درستی دویدند و سه امتیاز را کسب کردند. این پیروزی را به تماشاگردان واقعی سپاهان و بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم ما از نظر روحی و روانی وقتی می‌باخت، مشکل روحی پیدا می‌کرد که بازگرداندن این جوانان به شرایط آرمانی سخت بود. وقتی که می‌بریم روح و روان بازیکنان مان باز می‌گردد و بهتر می‌شویم. از این به بعد بهتر خواهیم شد.

سرمربی سپاهان درباره سکوهای تماشاگران هم گفت: چه خوب، چه بد و چه معمولی بازی کنید اما پیروز شوید، سکوها شما را تشویق خواهند کرد. اما سکوهای ما باید یاد بگیرند که تیمشان اگر بازنده هم شد، تشویق کنند. البته قلم شما خبرنگاران هم مهم است. شما باید کاری کنید که بین من و تماشاگران و من و بازیکنان اختلافی پیش نیاید. اگر من هم حرفی می زنم شما باید آن را به گونه ای مطرح کنید که جو تیم متشنج نشود.

ویسی دربار داوری این دیدار گفت: من بازنده هم که باشم درباره داوری نظر نمی دهم چون من باید بحث فنی را ارائه کنم و در این باره صحبت کنم.

سرمربی سپاهان درباره اظهارات سیدجلال حسینی پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: سیدجلال قبل از مطرح کردن صحبت هایش از من عذرخواهی کرده بود. او دوست من است و دوستش دارم. به علاوه که بازیکن تیم ملی است و از دست او ناراحت نیستم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دفاع های چپ و راست تیم من دور نخوردند و دفاع ما مستحکم ایستاد. همه تیم دفاع کردند و همه تیم در حمله حاضر بودند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید